نخستین همایش سراسری رسانه های دیجیتال با موضوع «معمار انقلاب» آغاز به کار کرد

نخستین همایش سراسری رسانه های دیجیتال با موضوع «معمار انقلاب» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) آغاز به کار کرد.

کد : 49004 | تاریخ : 16/07/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از جماران این همایش با هدف، زنده نگهداشتن اندیشه دینی و سیاسی حضرت امام خمینی(س)؛ برجسته نمودن نقش بی بدیل آن بزرگوار به عنوان معیار اساسی در سیاست­گذاری ها و برنامه ریزی ها؛ همچنین فراگیرسازی اندیشه ها و آرمان های آن حضرت، از طریق استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به ویژه رسانه های دیجیتال و تبدیل نمودن یاد امام(س) به جریانی سیال و پویا در فضای مجازی، انجام گرفته است.

این همایش در بخش های رقابتی با موضوعات (وب سایت و وبلاگ)، بخش ویژه در قالب (عفاف و حجاب، نماز، دفاع مقدس) و بخش حمایتی با موضوعات (نرم افزارهای چند رسانه ­ای، انیمیشن، محتوای تلفن همراه) فعالیت خود را آغاز نمود.

بنا به اطلاع رسانی دبیر برگزاری این همایش در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، تعداد 865 مقاله در این زمینه ثبت شده است. این جشنواره هم اکنون در مرحله داوری کار خود را ادامه می دهد و نتایج نفرات برتر تا اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد.

تبلیغات (هنر و رسانه‌ ها) از دیدگاه امام خمینی (س)- کتاب

امام خمینى(س) و رسان ه‏هاى گروهى- کتاب

فلسفه و هنجارهای کارکردی رسانه های جمعی در اندیشه امام خمینی (س) - مقاله

تهاجم فرهنگی از طریق رسانه در کلام امام(ره) - مقاله

امام ره، عدالت اقتصادی و رسانه - مقاله

انتهای پیام /*