در حاشیه تجدید میثاق فرمانده و مسئولان نیروی انتظامی با آرمان های والای امام خمینی(س)؛

امام خمینی متعلق به همه عصرهاست

فرمانده و مسئولان نیروی انتظامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(س) به آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

کد : 49015 | تاریخ : 20/07/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از فارس، اسماعیل احمدی‌مقدم به همراه فرماندهان، معاونان، مسئولین و پرسنل نیروی انتظامی کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(س) با آرمانهای والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

سردار احمدی‌مقدم به همراه مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

فرماندهان نیروی انتظامی با قرائت فاتحه و نثار تاج گل ضمن تجدید بیعت با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، بار دیگر به مقام شامخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر مزار آیت‌الله توسلی و مرحوم بروجردی داماد امام خمینی(س) به قرائت فاتحه و نثار گل پرداختند.

اسماعیل احمدی‌مقدم به همراه سردار رادان و فرماندهان نیروی انتظامی با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرم امام خمینی(س) با قرائت فاتحه و نثار گل از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تشکر کرد.

این گزارش حاکی است؛ نیروی انتظامی به همراه فرماندهان و پرسنل این نیرو با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان نیروی انتظامی با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امام خمینی(س) متعلق به تمام عصرها است و مختص به یک محدوده زمانی نیست، اظهار داشت: ارزش‌ها و سیر سلوک زندگی امام راحل برای نسل‌های مختلف بیان شود و ارزش‌های ایشان ماندگار است.

اسماعیل احمدی‌مقدم دینداری را مهم‌ترین ارزش ماندگار برای رسیدن به سعادت ابدی دانست و تاکید کرد: دنیا یک معبر است و محل اصلی زندگی آخرت است، انسان‌ها باید در دنیا ذخیره‌ای برای آخرت خود به‌وجود آورند.

احمدی‌‌مقدم مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی را شعار هفته نیروی انتظامی سال‌جاری عنوان کرد و گفت: نیروهای انسانی بهترین سرمایه نیروی انتظامی است و کارکنان این نیرو باید همواره تقوا، بصیرت و شجاعت را الگوی کاری خود قرار دهند.

منابع مرتبط:

قواى مسلح در اندیشۀ امام خمینى(س) - کتاب 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اندیشه امام خمینی (س) - کتاب

ارتش از دیدگاه امام خمینی (س)- کتاب

انقلاب و ارتش- مقاله

معجزه امام در ارتش شاهنشاهی -مقاله

انتهای پیام /*