«فقیه عاشق» با محوریت اشعار امام خمینی(س) منتشر می شود

علیرضا برازش از انتشار اثر جدیدش با عنوان «فقیه عاشق» بر اساس دیوان امام خمینی(س)، خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این اثر تا پایان آبان منتشر شود.

کد : 49100 | تاریخ : 30/07/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از تسنیم، علیرضا برازش، مدیر انتشارات امیرکبیر ضمن اعلام خبر انتشار اثر جدیدش با عنوان «فقیه عاشق» براساس دیوان امام خمینی(س) گفت: بعد از اتمام مجموعه «سه‌گانه عشق»، به این نتیجه رسیدم که همین مسیر را ادامه بدهم و کتاب‌هایی را در جهت تکمیل موضوع‌هایی که در سه‌گانه به آن پرداخته‌ام، منتشر کنم.

 وی تصریح کرد: ابتدا سراغ بزرگانی نظیر حضرت حافظ و امام خمینی(س) و عشق از دیدگاه آنها رفتم و دو کتاب «حافظ عاشق» و «فقیه عاشق» (درباره امام خمینی(س))، به نوعی ادامه «سه‌گانه عشق» محسوب می‌شود. هم‌اکنون مرحله فیش‌برداری دو کتاب «مولوی عاشق» و «سعدی عاشق» نیز به پایان رسیده و پس از انتشار «فقیه عاشق»، این آثار نیز روانه بازار می‌شوند.

 برازش درباره کتاب «فقیه عاشق» توضیح داد: این کتاب به بررسی عشق در دیوان امام خمینی(س) می‌پردازد و امیدوارم تا یک‌ماه دیگر منتشر ‌شود. این کتاب مشتمل بر شش فصل و به مباحثی همچون اهمیت و فضیلت عشق، عشق چیست؟، معشوق کیست؟، موانع راه عشق، لوازم رسیدن به عشق و حاصل عشق می‌پردازد.

 این عضو مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پایان از تالیف کتابی در حوزه مدیریت خبر داد و اظهار داشت: در حال‌حاضر کتاب «مدیریت زمان» را در دست انتشار دارم که تا یک‌‌ماه ‌و نیم دیگر وارد بازار می‌شود.

 کتاب «حافظ عشق» در مرادماه امسال با 335 صفحه و تیراژ 2000 هزار نسخه وارد بازار شد. استقبال مخاطبان از این کتاب قابل قبول بوده و بزودی  چاپ دوم این اثر منتشر می‌شود، این کتاب در فصل‌هایی با عنوان عشق چیست؟، آن‌چه با عشق همراه است، معشوق کیست، اهمیت و فضیلت عشق، موانع راه عشق، مقدمات رسیدن به عشق و حاصل عشق نوشته شده است.

منابع مرتبط:

دیوان امام- کتاب

فرهنگ دیوان امام خمینی (س) - کتاب

خداشناسی در دیوان اشعار امام خمینی - مقاله

نیم نگاهی به وصف عشق در دیوان امام رحمه الله - مقاله

عارفانه‌ها در دیوان امام رحمه‌الله - مقاله

انتهای پیام /*