اعتقاد عمیق امام خمینی(س) به عزت و شوکت مسلمین در وصف نمی گنجد

آیین اختتامیه جشنواره سراسری وبلاگ نویسی معمار انقلاب در تبریز برگزار شد

کد : 49213 | تاریخ : 15/08/1392

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از باشگاه خبرنگاران، داننده در آیین اختتامیه جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی معمار انقلاب اظهار داشت: امام خمینی(س) در بین علما از جامعیتی ویژه برخوردار بود و بیان حق مطلب در مورد شخصیت متعالی ایشان کاری دشوار است.

وی افزود: جمهوریت، اسلامیت و مردم‌سالاری تجربیات بی‌نظیری هستند که با هدایت امام خمینی(س) حاصل شد و این ظرفیت بی‌پایان امروز در اختیار ما قرار گرفته است.

داننده با اشاره به شجاعت و صراحت امام خمینی(س)، گفت: شجاعت امام(س) در بیان حقایق نیاز به کاوش‌ها و بررسی‌های عمیق اندیشمندان دارد چراکه امام(س) در زمانی که نفس‌ها در سینه‌ها حبس بود و نزدیک‌ترین افراد به هم اعتمادی نداشتند،‌با آمریکا و اسرائیل و طاغوت به مبارزه برخاست و آنی از تهدیدات و خطرات در کمین نهراسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، عبودیت و بندگی امام(س) را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: پایبندی این شخصیت ارزشمند اسلام به انجام فرایض و مستحبات،‌انس وی با قرآن و تقیدش به نماز و ... از ایشان عارفی ساخت که این عرفان و معرفت در اعمال و گفتارش نیز ساری و جاری بود.

وی تاکید کرد: اگرچه امروز امام(س) در میان ما نیست اما اندیشه‌های تاثیرگذار و متعالی‌اش با زندگی بشریت عجین شده و ندای آزادی‌خواهی و بیداری اسلامی در بین آزادی‌خواهان مسلمان نمود عینی این واقعیت است.

داننده شناخت عمیق از فضای مجازی، ‌مخاطبین و تاثیرگذاری آن برای بهره‌برداری درست از ظرفیت حساس و مهم این فضا را برای مسوولین امر،‌مردم و اصحاب فرهنگ و هنر امری ضروری برشمرد و گفت: بسیج امکانات و تلاش برای هم‌افزایی و پرهیز از کارهای متفرقه و سطحی بستر کار را برای فعالیت‌های موثر و ماندگار فراهم می‌نماید و این جشنواره آغازی است برای جوانان عاشق امام(س) که وارد این عرصه شده‌اند تا اندیشه‌های امام را ترویج دهند.

انتهای پیام /*