برپایی مسابقه «چشمه جاری» بر اساس «چهل حدیث» امام خمینی

اولین سری مسابقات شنیداری چشمه جاری، از حدیث اول کتاب صوتی چهل حدیث امام خمینی، از تاریخ دهم تا سی ام دی ماه برگزار می شود

کد : 49501 | تاریخ : 14/10/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی، اولین سری مسابقات شنیداری «چشمه جاری» را با محوریت کتاب صوتی «چهل حدیث» امام خمینی آغاز کرد. این مسابقه از دهم تا سی‌ام دی‌ماه برگزار می‌شود و در مجموع در چهار فصل اجرایی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید به نشانی اینترنتی www.chashmeh.com مراجعه، فایل صوتی مورد نظر مسابقه را دانلود کنند و پس از گوش دادن به فایل صوتی، مجدداً وارد سایت شده و به سؤالات مطرح شده از همان فایل صوتی، از طریق اینترنت پاسخ دهند.

استفاده از قالب‌های جدید و خلاقیت در فعالیت‌های فرهنگی جزء اهداف مرکز امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی است. پیش از این نیز این مرکز با انتشار کتابی تحت عنوان «به خودآ» عزم خود را در انجام فعالیت‌های فرهنگی در قالبی جدید و به دور از کلیشه‌های رایج نشان داده بود.

اولین سری مسابقات شنیداری چشمه جاری، از حدیث اول کتاب صوتی چهل حدیث امام خمینی، از تاریخ دهم تا سی‌ام‌ دی‌ماه برگزار می‌شود. همچنین کتاب «به خودآ» نیز بر اساس کتاب چهل حدیث امام خمینی نگاشته شده است.(منبع: جماران)


انتهای پیام /*