امام خمینی(س) روشنگر راه زندگی با عزت مسلمانان

روزنامه نگار و نویسنده برجسته ترکیه از امام خمینی(س) به عنوان امید مظلومان و مستضعفان جهان و روشنگر راه و روش زندگی با عزت برای مسلمانان یاد کرد.

کد : 49755 | تاریخ : 18/11/1392

به گزارش پرتال امام خمینی(س) «قاسم آلجان» مدیر نشریه «جعفری یول» شیعیان ترکیه در گفت و گو با ایرنا با عنوان این مطلب سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت و افزود: فرزندان انقلاب با پیروی از آموزه های امام خمینی(س) روشنگر راه بشریت خواهند بود.

وی گفت: 35 سال پیش در شرایطی که جهان اسلام در اسارت نظام طاغوتی غرب ، آمریکا و صهیونیسم بود، خورشیدی طلوع کرد که همه نظام های استبدادی را متزلزل کرد و آن خورشید امام خمینی(س) از نوادگان حضرت پیامیر و امام حسین (ع) بود. 

این نویسنده برجسته ترکیه ای اضافه کرد: حضرت امام خمینی(س) اسلام ناب محمدی (ص) را مطرح و پایه گذار انقلابی شد که الگویی مهم برای قرن های آینده است.

قاسم آلجان افزود: امام راحل به ما یاد داد که تنها با توسل به خدا، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) می توان به یک زندگی با عزت دست یافت. 

وی گفت: راه، روش و مکتب امام خمینی(س) نه تنها راه گشای عزت و افتخار جهان اسلام، بلکه امیدی برای همه مستضعفان و مظلومان تشنه عدالت در جهان شد.

نویسنده ترکیه ای افزود: دست آوردهای انقلاب اسلامی امروز نشانگر دیدگاه های درست و آینده نگری دقیق امام خمینی (س) می باشد و مقاومت 35 ساله مردم ایران در مقابل استکبار موجب شد که جمهوری اسلامی ایران مستقل و سرافراز باشد.

انتهای پیام /*