تاکید وزیر کشور بر پوشش خبری شایسته و مناسب ایام سالگرد رحلت حضرت امام

با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی به عنوان مسئول امور فرهنگی و اطلاع رسانی مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب منصوب شد.

کد : 50182 | تاریخ : 02/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) در متن حکم وزیر کشور خطاب به میرباقری قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی آمده است: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر و مطلوب تر مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(س) به موجب این حکم مسئولیت امور فرهنگی و اطلاع رسانی مراسم موصوف به جنابعالی محول می شود.
وزیر کشور در این حکم بر پوشش خبری شایسته و مناسب مراسم و انجام فعالیت های فرهنگی مربوطه با تعامل و همکاری همه دستگاه ها و نهادهای مسئول و ذیربط و با به کارگیری همه توان و ظرفیت ها در راستای تحقق این مهم تاکید کرد.
در حکم میرباقری آورد شده است: بدیهی است معاونین وزارت متبوع و نمایندگان همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادها همکاری لازم را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.
وزیر کشور همچنین در نامه ای خطاب به استانداران سراسر کشور از آنان خواست: به منظور برگزاری هرچه شایسته تر و باشکوه تر مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(س) و در راستای سازماندهی و فراهم سازی همه امکانات ، تسهیلات و شرایط برای حضور گسترده و یکپاچه مردم عزیر و ولایتمدار در این مراسم، ترتیبی اتخاذ کنند تا ضمن تشکیل ستاد مراسم بزرگداشت، نسبت به برگزاری شایسته مراسم در تمام شهرستان ها و مناطق تابعه نیز اقدام لازم معمول شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /*