رییس کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س):

چاپ بیش از 15عنوان کتاب پیرامون اندیشه و سلوک رهبر کبیر انقلاب اسلامی

کمیته اطلاع رسانی و خبری ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): معاون فرهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با تاکید بر توجه ویژه این کمیته به تدوین برنامه های فرهنگی خانواده محور، تصریح کرد: بیش از 15 عنوان کتاب با تیرا‍ژ 30هزار جلد پیرامون اندیشه ها و سلوک امام خمینی(س) در ایام سالگرد آن حضرت به چاپ خواهد رسید

کد : 50242 | تاریخ : 13/02/1393

 پرتال امام خمینی-کمیته اطلاع‌رسانی و خبری ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): معاون فرهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با تاکید بر توجه ویژه این کمیته به تدوین برنامه‌های فرهنگی خانواده محور، تصریح کرد: بیش از 15 عنوان کتاب با تیرا‍ژ هر کدام  30هزار جلد پیرامون اندیشه‌ و سلوک امام خمینی(س) در ایام سالگرد آن حضرت به چاپ خواهد رسید.

 غلامعلی اصغریان در گفت‌وگو با خبرنگار کمیته اطلاع‌رسانی و خبری ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با اشاره به گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های کمیته فرهنگی این ستاد نسبت سال‌های گذشته، اظهار داشت: امسال سعی شده است تا از افراد متخصص و آشنا در تهیه کتاب‌ها، نشریات و نرم‌افزارها بهره گرفته شود. همچنین پیش‌بینی شده است تا نشست‌های علمی، جشنواره‌ها و همایش‌ها از کیفیت مطلوب برخوردار باشد.

 وی با بیان اینکه کمیته ورزش گستره فعالیت خود را در ستاد امسال افزایش داده است، ادامه داد: برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) برای همه مخاطبین با سنین مختلف به وی‍ژه کودکان و نوجوانان و با محوریت خانواده تدارک دیده شدهاست ؛ وی تصریح کرد: امسال برای نخستین‌بار، دو کمیته ویژه بانوان و ایثارگران راه اندازی شده است.

 اصغریان یادآور شد: در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم با منابع و مآخذ مرتبط با امام خمینی(س) و شناساندن اندیشه‌ و سلوک آن حضرت، وزارت خانه ها، نهادها و سازمان‌های فرهنگی با کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت امام راحل همکاری می کنند از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت  علوم،تحقیقات و فناوری اطلاعات، وزارت ورزش و جوانان، دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثار گران ، وزارت امور خارجه،وزارت مسکن و راه و ترابری ،شهرداری تهران، سازمان زیباسازی شهر، و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با جدیت و علاقه پیگیر کارهای کمیته است.

 وی ضمن درخواست از همه ارگان‌ها برای همیاری در فعالیتهای فرهنگی و هنری  مراسم بیست و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: نشریات کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با 12عنوان و با حداقل تیراژ هرکدام 30هزار نسخه به چاپ خواهد رسید. همچنین هفت عنوان نرم افزار در شمارگان کلی 210000 عدد  برای انتشار در نظر گرفته شده است.

معاون  فرهنگی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر، تولید تیزر، کلیپ و مستندات تلویزیونی ویژه میهمانان خارجی، اقوام و ملل مختلف را ازجمله مهم‌ترین اقدامات این کمیته بمنظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام راحل عنوان کرد. علاوه بر این چاپ پوسترهای متنوع جهت اطلاع رسانی و فراخوان عمومی برای شرکت هرچه گستر ده تر در مراسم ملی 14 خرداد را از دیگر فعالیهای این کمیته عنوان کرد.

 اصغریان با اشاره به برگزاری جشنواره بر آستان آفتاب با موضوع امام خمینی(س) به مدت یک هفته در محل برج میلاد، خاطرنشان کرد: برپایی چهارمین دوره جشنواره عکس دل دیده با عنوان امام و جوانان همچنین همایش شعرا پیرامون شعر و ادبیات در اندیشه امام خمینی(س) از دیگر برنامه‌های فرهنگی درنظر گرفته شده در این کمیته می‌باشد. لازم به ذکر است نمایشگاه کتاب و آثار امام در جوار حرم مطهر آن حضرت با حضور ناشران و کارگروه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام /*