عرضه 35 عنوان کتاب جدید در غرفه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی

مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) امسال با 35 عنوان جدید در علوم فقه، کلام و فلسفه و اخلاق، تاریخ، سیاست و خاطرات و دیدگاه اندیشمندان با محوریت امام خمینی به نمایشگاه کتاب تهران آمده است

کد : 50244 | تاریخ : 13/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، به گفته حمید غفاری مدیر عامل مؤسسه چاپ و نشر عروج (وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س))، آثار قلمی  بعض بیانات حضرت امام از جمله «دیوان امام»، «ولایت فقیه»، «شرح چهل حدیث»، «آداب نماز»، «سرالصلوة»، «مصباح الهدایة الی الخلافة و الولایة»، «وصیت‌نامه سیاسی-الهی» امام، هر ساله از جمله پرفروش‌ترین کتب نمایشگاه بوده است. همچنین مجموعه کتب «امام خمینی و مفاهیم اخلاقی» که به زبان ساده و روان به موضوعات اخلاقی پرداخته و عمدتا از آثار اخلاقی از جمله کتب «جنود عقل و جهل» و «چهل حدیث» هستند، نیز از عناوین مورد توجه علاقه‌مندان است.

گفتنی است، منشورات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در چهار محور عمده شامل کتب دانشگاهی فراهم شده توسط پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی و کتب حوزوی با همکاری دفتر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام در قم و کتب کودک و نوجوان و خردسال و کتب فرهنگ عمومی از انتشارات عروج، در غرفه 46 شبستان اصلی، انتهای ورودی 56 جنوبی عرضه شده است.

همچنین کتابهای کودک و نوجوان در سالن 22A غرفه 58 طی 10 روز نمایشگاه میزبان نویسندگان و منتقدان ادبیات کودکان خواهد بود.

در این غرفه مسابقات دیجیتال، کار با تخته، انواع بازی های گروهی متناسب با کودکان با محوریت آشنایی با احکام، قرآن، ائمه اطهار و امام خمینی(س)، قصه گویی، نمایش و انیمیشن همراه با جوایز برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است سید علی کاشفی خوانساری و محمدرضا اصلانی دو نویسنده و منتقد حوزه ادبیات کودک فردا پنچ شنبه ساعت 15 میهمانان این غرفه هستند.

همچنین غرفه اطلاع رسانی مؤسسه تنظیم و نشر در بخش جنبی نمایشگاه در سالن چشم انداز، جهت معرفی آثار دیجیتال و محصولات الکترونیکی و نیز معرفی سایت جماران و پرتال امام خمینی(س) برپا خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران

انتهای پیام /*