امام خمینی(س) حیات سیاسی ایران را دگرگون کرد

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار زنجان با اشاره به این که امام خمینی(س)، شخصیتی است که حیات سیاسی ایران را دگرگون کرد، گفت: ایشان به دنیا ثابت کردند که انقلاب اسلامی ایران، پناهی برای مظلومان و مستضعفان بوده و این واقعیت که پس از 35 سال قله های صعود را طی می کند، کتمان ناپذیر است.

کد : 50246 | تاریخ : 13/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، حمیدرضا شهبازی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار زنجان در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(س) و قیام 15 خرداد، با تأکید بر این‌که گرامی‌داشت یاد امام خمینی(س)، تکلیفی بر دوش تمامی مسئولان نظام است، گفت: تلاش برای گرامیداشت یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، وظیفه‌ای انقلابی و انسانی است.
وی افزود: حضور باشکوه مردم در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(س)، آثار جهانی داشته و نشانی از وفاداری به انقلاب اسلامی ایران است؛ از این‌رو باید شرایطی فراهم شود تا مراسم این روز تاریخی، هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار زنجان با اشاره به این‌که امام خمینی(س)، شخصیتی است که حیات سیاسی ایران را دگرگون کرد، ابراز کرد: ایشان به تمام دنیا ثابت کردند که انقلاب اسلامی ایران، پناهی برای مظلومان و مستضعفان بوده و این واقعیت که پس از 35 سال قله‌های صعود را طی می‌کند، کتمان‌ناپذیر است.
شهبازی تصریح کرد: کمیته‌های مختلف برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(س) باید تلاش کنند تا برنامه‌ها هرچه مردمی‌تر برگزار شده و برنامه ها منحصر به اعزام به مرقد امام(س) نباشد و فعالیت‌های کارشناسی و دقیقی در این برنامه‌ها صورت گیرد.
در ادامه این مراسم، سید‌سعید حسینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره هب این‌که امام خمینی(س) نشانه عظمت الهی بود، عنوان کرد: در مقطع زمانی کنونی، لازم است تا اندیشمندان و فرهیختگان نظام برای بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی(س) تلاش کنند.
وی با بیان این‌که کمیته‌های مختلف ستاد بزرگ‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در زنجان تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته‌های اعزام، فرهنگی و تبلیغی، امنیت و ترافیک و پشتیبانی، در سطح استان موظف به برگزاری و ساماندهی برنامه‌های ستاد بزرگداشت خواهند بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این ایام بهانه خوبی است تا اندیشه‌های امام خمینی(س) که تجلی عمیق دینی دارد را به مردم و نسل کنونی منتقل کنیم.
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه گفت: با وجود این‌که ظرفیت 7500 نفری برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(س) از استان زنجان تعریف شده بود، 7715 نفر با نهایت سلامت و نظم به تهران اعزام شدند.
وی در پایان ابراز کرد: سهمیه‌ای که امسال برای استان زنجان تعریف شده است، 7500 نفر بوده و 170 دستگاه اتوبوس برای اعزام افراد تدارک دیده شده است.

منبع: ایکنا

انتهای پیام /*