برنامه های مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (س)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طبق قانون مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی را می توان در ظرف دانشگاه آزاد اسلامی اجرا کرد، اظهار داشت: شورای سیاستگذاری این مرکز برنامه ها را مصوب می کند و پس از طی مراحل قانونی این سیاست ها ابلاغ و در دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی می شود

کد : 50252 | تاریخ : 14/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی، پنجمین جلسه شورای سیاستگزاری مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی‌، دکتر مددی رئیس این مرکز، دکتر فاطمه طباطبایی، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری، دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری و دکتر رهنما معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آ‍زاد اسلامی، حجت‌الاسلام شوشتری، دکتر حمید انصاری و حجت‌الاسلام قلی‌زاده رئیس سازمان سما در جماران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد یکساله مرکز از سوی جواد مددی رییس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی و همچنین حجت الاسلام‌والمسلمین مرادی معاون علمی پژوهشی این مرکز ارایه شد.
در ادامه جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی طی سخنانی تأکید کرد: اندیشه‌های امام(س) راهبردهای آینده‌ نظام است و تمرکز سیاستگزاری فعالیت‌های مربوط به حوزه امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و برای اجرایی شدن این سیاست‌ها، همکاری تمامی بخش‌های دانشگاه‌ من‌جمله بخش‌های فرهنگی، پژوهشی، علمی و غیره ضروری است.
همچنین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهداف مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی‌(س) و انقلاب اسلامی تصریح کرد: طبق اساسنامه، فعالیت این مرکز در زمینه اندیشه حضرت امام‌(س) و فعالیتهای فرهنگی است.
وی ورود جامعه علمی به تبیین علمی و پژوهشی اندیشه‌های حضرت امام(س) را ضروری و این امر را در آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های حضرت امام خمینی مؤثر دانست.
دکتر میرزاده با اشاره به نقش شورای سیاستگزاری این مرکز گفت: برنامه‌ها در این شورا تدوین و تبیین می‌شود و مرکز هم موظف است در چارچوب تعیین شده فعالیت کند.
وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به فعالیت‌های مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی‌(س) و انقلاب اسلامی گفت: برای بهبود شرایط موجود درباره چارت و بودجه این مرکز آقایان مددی، رهنما، طه هاشمی، واشقانی فراهانی و حمید انصاری کمیسیونی را تشکیل دهند و پس از بحث و تبادل نظر در باره ساختار این مرکز و بودجه آن پیشنهادها در شورای سیاستگزاری مطرح و برهمین اساس در مورد برنامه‌های این مرکز تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران

انتهای پیام /*