رییس کمیته امنیت و ترافیک ستاد بزرگداشت امام خمینی(س):

رییس کمیته امنیت و ترافیک ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): توجه وی‍‍‍ژه به حفظ امنیت کاروان ها و کنترل مبادی ورودی- خروجی پایتخت

امسال با توحه به بهبود وضعیت زیرساخت ها بوی‍‍‍‍ژه در محدوده حرم مطهر امام خمینی(س) کارهای مرتبط با بحث ترافیک و عبورومرور به شکل آسانتر و روانتری انجام می شود

کد : 50258 | تاریخ : 15/02/1393

پرتال امام خمینی(س)- کمیته اطلاع رسانی و خبری ستاد بزرگداشت امام خمینی (س): مسوول کمیته امنیت و ترافیک ستاد بزرگداشت امام خمینی (س)، حفظ امنیت کاروان ها و نظم عبور و مرور آنها، مرزبانی، کنترل مبادی ورودی- خروجی تهران و ترافیک مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام همچنین کنترل ترددهای هوایی را از جمله مهمترین اقدامات این کمیته ذکر کرد.

 علی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار کمیته اطلاع رسانی و خبری ستاد بزرگداشت امام خمینی (س) با اشاره به تجربیات اندوخته شده از سال های گذشته درخصوص نحوه برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام، اظهار داشت: امسال با توحه به بهبود وضعیت زیرساخت ها بوی‍‍‍‍ژه در محدوده حرم مطهر امام خمینی(س) کارهای مرتبط با بحث ترافیک و عبورومرور به شکل آسانتر و روانتری انجام می شود.

 مسوول کمیته امنیت و ترافیک ستاد بزرگداشت امام خمینی (س)، مرزبانی، کنترل مبادی ورودی- خروجی همجنین ترافیک مسیرهای منتهی به حرم مطهر را از الویت های کاری این کمیته عنوان کرد و گفت: با توجه به حضور گسترده زائران از سایر استان ها در مراسم ارتحال حضرت امام حفظ امنیت کاروان ها و نظم عبور و مرور آنها از جمله مهمترین اقدامات ما در این کمیته خواهد بود. لازم به ذکر است توجه وی‍‍‍‍ژه به کنترل ترددهای هوایی در بحث دفاع هوایی از دیگر وظایف کمیته امنیت و ترافیک محسوب می شود.

 وی با اشاره به احداث آزادراه ها و اتوبان های جدید منتهی به حرم مطهر امام خمینی(س) خاطرنشان شد: امسال راه های دسترسی افراد برای حضور در حرم مطهر و مراسم ارتحال امام نسبت به سال های گذشته سهل تر شده  و پیش بینی می شود مراسم سالگرد آن حضرت با شکوه هرچه تمام تر از قبل برگزار شود.

 عبداللهی در پایان یادآور شد: ستاد کل نیروهای مسلح،  وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروهای بسیج و انتظامی در برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام همچنین برقراری امنیت و آرامش کمیته امنیت و ترافیک ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) را یاری می کنند.

انتهای پیام /*