شانزدهمین همایش ادبی شعر عروج در اصفهان برگزار می شود

شانزدهمین همایش ادبی شعر عروج همزمان با سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(س) در راستای ترویج اندیشه های ناب آن حضرت برگزار می شود

کد : 50267 | تاریخ : 16/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، شانزدهمین همایش ادبی شعر عروج توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) نمایندگی استان اصفهان و با همکاری ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) روز دوشنبه 12 خرداد در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان برگزار می شود.

طبق فراخوان دفتر ادبیات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، موضوعاتی همچون عروج آسمانی حضرت امام خمینی(س)، تأثیر اندیشه های حضرت امام خمینی(س) بر جهان معاصر، استقبال یا تضمین یکی از غزلیات حضرت امام(س) برای اشعار ارسالی به دفتر همایش در نظر گرفته شده است.
شرکت کنندگان موظفند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 10 خرداد ماه به آدرس میدان فیض، پل خواجو، نگارستان حضرت امام خمینی (س)، کد پستی 8165633131، دبیرخانه ارسال کنند.
شاعران همچنین می توانند آثار خود را به شماره 6615557  فکس یا به پست الکترونیکی imamsite@gmail.com ارسال کنند.
لازم به ذکر است اشعار ارسالی نباید قبلاً چاپ شده یا تکراری باشند. این اشعار در کاغذ A4 تایپ و یا با خط خوانا نوشته شده باشند.
گفتنی است محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد و به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت و به برگزیدگان هدایای نفیسی تقدیم خواهد شد.
شاعران و شرکت کنندگان در این همایش ادبی می توانند، جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 9-6615558 یا 09133130782 تماس حاصل کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران

انتهای پیام /*