نماینده جامعه آشوری:

امام خمینی(س) برای ما ارزشمند و قابل احترام است

نماینده جامعه آشوری با اظهار رضایت این اقلیت مذهبی از همکاری هرساله خود با ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) و اجرای بی کم و کاست برنامه های هماهنگ شده با کمیته اقلیت های دینی، گفت: شخصیت حضرت امام همچون روحانیون آشوری برای ما ارزشمند و قابل احترام است.

کد : 50272 | تاریخ : 17/02/1393

پرتال امام خمینی(س) -کمیته اطلاع رسانی و خبری ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): نماینده جامعه آشوری با اظهار رضایت این اقلیت مذهبی از همکاری هرساله خود با ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) و اجرای بی کم و کاست برنامه های هماهنگ شده با کمیته اقلیت های دینی، گفت: شخصیت حضرت امام همچون روحانیون آشوری برای ما ارزشمند و قابل احترام است.

 ادوارد خوشابه در گفت و گو با خبرنگار کمیته اطلاع رسانی و خبری ستاد بزرگداشت امام خمینی (س) اظهار داشت: قریب به سه سال است که به عنوان نماینده جامعه آشوری در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) همکاری دارم و این موضوع باعث رضایت خاطر اقلیت ما به شمار می رود.

وی اضافه کرد: طی سال های اخیر در تمام مراسم های ویژه بزرگداشت حضرت امام که در مرقد مطهر ایشان و حسینیه جماران برگزار می شود حضور داشته و تاکنون شاهد هیچ کم و کاستی در اجرای برنامه ها نبوده ام بطوریکه هر سال مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(س) با شکوه بیشتری نسبت به قبل برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک ایرانی بر خود واجب می داند که در جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی(س) تلاش کند، گفت: به عنوان یک آشوری معتقدم هیچ فرقی بین ادیان وجود ندارد چراکه همه ی ما پایبند به یک خدای واحد هستیم و تنها او را می پرستیم.

نماینده جامعه آشوری در پایان یادآور شد: امام خمینی(س) برای ما شخصیتی ارزشمند و قابل احترام است.

انتهای پیام /*