اهم فعالیتهای شهرداری در ۲۵ امین مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(س)

مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال امام در شهرداری تهران مهمترین سرفصل برنامه های شهرداری تهران برای مراسم بزرگداشت ۲۵ امین سالگرد ارتحال امام خمینی را تشریح کرد.

کد : 50314 | تاریخ : 27/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) باقرصاد، مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال امام در شهرداری تهران مهمترین سرفصل برنامه‌های شهرداری تهران برای مراسم بزرگداشت 25 امین سالگرد ارتحال امام خمینی را تشریح کرد و گفت: انواع وسایل حمل و نقل عمومی، ون، تاکسی به تعداد موردنیاز پیش بینی شده و همچنین به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا خط 3 مترو زوار را تا ایستگاه آزادگان منتقل کند و از آنجا اتوبوسها به سمت حرم مهیا هستند.

 وی درباره نحوه پذیرایی از زائرین امام خمینی گفت: پذیرایی در پارکینگ‌ها انجام می‌شود و هر اتوبوس پکهای 40 تایی قضا و آب را دریافت خواهد کرد.

 وی افزود: 11 پارکینگ و 22 پهنه برای پذیرایی زائران اماده هستند و مناطق شهرداری نسبت به بهسازی محلها و برپایی مراکز فرهنگی و ایستگاههای فرهنگی انجام شده و نقشه‌ها به صورت چاپ شده در اختیار کاروانها قرار می‌گیرد.

 وی افزود: اماده‌سازی و بهسازی سرویسهای بهداشتی مورد دیگری بود که باقرصاد به آن اشاره کرد و درباره تدارکات بهداشت زائران گفت: اورژانس در محل مستقر شده و کمیته بهداشت و درمان مشخص گشته است.

همچنین سازمان زیباسازی اطراف حرم را زیباسازی کرده است و همچنین هماهنگی برای اعزام از میادین و مساجد انجام شده و اتوبوسها در اختیار سپاه قرار می گیرد و زوار را به حرم منتقل کند تدارک 800 هزار آب، 450 هزار بسته مواد غذایی و 140 هزار وعده شام برای زائرین حاضر در حرم امام خمینی موارد دیگری بود که نماینده شهرداری تهران در ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال به آن اشاره کرد.

 همچنین باقرصاد از استقرار 6 فرهنگسرا در 6 پهنه انتشار ویژه نامه مخصوص کودکان تا جوانان و همچنین انتشار ویژه‌نامه‌ای مربوط به اندیشه‌های امام از موارد دیگری بود که شهرداری تهران ملزم به انجام آن است.

 باقرصاد در ادامه از برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی، برگزاری مسابقه وصیت‌نامه امام برای کارکنان شهرداری و برپایی ایستگاههای فرهنگی و سرگرمی در ایام ارتحال خبر داد.

 وی همچنین افزود: کل حمل و نقل زوار از داخل شهر و همچنین محوطه تهران رایگان است و آتش نشانی نیز در تمام اطراف حرم برای ایجاد امنیت مستقر است.

منبع: شبستان

انتهای پیام /*