محدودیت های ترافیکی در روزهای سالگرد ازتحال امام(س)

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برقراری محدودیت تردد از ساعت 24 روز 13 خرداد در مسیرهای منتهی به پایتخت خبر داد و گفت: از پل حسن آباد آزادراه قم- تهران به سمت تهران و بلوار علامه عسکری، ضلع شمالی بهشت زهرا محدودیت تردد اعمال خواهد شد. همچنین برای عبور کامیون ها از سه راهی سلفچگان جاده قدیم قم- تهران نیز ممنوعیت ترافیکی وجود دارد.

کد : 50349 | تاریخ : 30/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با کمیته خبری و اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی با توجه به حضور پررنگ زائران در روز چهاردهم خردادماه و سالگرد بزرگداشت حضرت امام(س) را یکی از مأموریت‌های حساس پلیس راهور تهران دانست و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی دستگاهی است که با همه مراجعه‌کنندگان در این ایام سروکار دارد لذا چگونگی عملکرد آن در برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت حضرت امام بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: با تجربیات خوبی که از سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم و با توجه به شناخت نقاط قوت و ضعف خود و رفع نواقص موجود در جهت برگزاری مراسم بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در کمال نظم، انضباط و امنیت تلاش کرده‌ایم؛ لذا برای اسکان کاروان‌های اعزامی از سرتاسر استان‌های کشور نقاطی را در قالب 10 پارکینگ و در پهنه پیرامون حرم مطهر امام خمینی(س) تدارک دیده‌ایم. 
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: نقشه‌ها و کروکی‌هایی ‌آماده شده که محل استقرار و جانمایی کاروان‌های اعزامی از هر استان برای حضور در مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) به‌طور کامل در آنها مشخص شده است. علاوه بر آن مسیر تردد کاروان‌ها نیز تعریف شده و رعایت این مسیرها برای تمامی کاروان‌ها الزامی خواهد بود. 
وی در همین خصوص با اشاره به اینکه توجیه جانمایی و مسیرهای عبوری کاروان‌ها با نمایندگان استانی مربوطه صورت گرفته است، ادامه داد: نقشه، کروکی و نرم‌افزاری  گویا و جامع دراختیار این نمایندگان قرار گرفته است.
سرهنگ حسینی از برقراری محدودیت تردد از ساعت 24 روز سیزدهم خردادماه در مسیرهای منتهی به پایتخت خبر داد و اظهار کرد: از پل حسن‌آباد آزادراه قم- تهران به سمت تهران و بلوار علامه عسکری، ضلع شمالی بهشت‌زهرا(س) محدودیت‌ تردد اعمال خواهد شد. همچنین گفتنی است برای عبور کامیون‌ها از سه‌راهی سلفچگان جاده قدیم قم- تهران نیز محدودیت ترافیکی وجود دارد. 
فرماندهی راهور تهران بزرگ در پایان از همه زائران حرم مطهر امام خمینی(س) و رانندگان کاروان های اعزامی از استان های مختلف درخواست کرد: با رعایت قوانین و اجتناب از عجله و شتاب، پلیس راهنمایی و رانندگی را در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال حضرت امام یاری دهند.

انتهای پیام /*