ستاد برگزاری آیین بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(س) در فرمانداری تهران تشکیل شد

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران گفت: این فرمانداری با تشکیل ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی آماده پذیرایی از زائران حرم امام(س) است.

کد : 50354 | تاریخ : 31/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) اصغر ناصربخت گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته با نهادهای ذیربط ، ستادی به مناسبت بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در فرمانداری تهران تشکیل شد.
وی ادامه داد: مقرر شد شش کمیته شامل کمیته امنیتی، انتظامی، کمیته حمل ونقل، خدمات و پشتیبانی، کمیته بهداشت و درمان، کمیته تبلیغات و برگزاری مراسمات، کمیته اطلاع رسانی و کمیته پذیرایی از زائران در زیر مجموعه این ستاد تشکیل شود.
ناصربخت با اشاره به تشکیل سه ستاد فرعی گفت: این ستادهای فرعی در بخش های تابعه شهرستان تهران شامل کن، مرکزی و آفتاب راه اندازی می شود.
وی در خصوصی اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد: این ستاد به منظور بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(س) تمام ظرفیت های اداری و اجرایی این شهرستان را به کار می گیرد تا امکانات لازم برای حضور هر چه گسترده مردم در این مراسم فراهم شود.
ناصربخت با تاکید بر دو مسئولیت عمده فرمانداری در این مراسم، گفت: بنا شد ادارات و دستگاه های دولتی در خصوص برگزاری این مراسم اقدامات لازم را انجام دهند.
وی در ادامه گفت: از جمله این اقدامات اجرای برنامه هایی مانند تلاوت قرآن، شبی با قرآن، قرائت وصیتنامه سیاسی عبادی حضرت امام(س) و همچنین برگزاری نمایشگاه های فرهنگی که دستاوردهای انقلاب اسلامی را نمایش گذاشته شود.
وی در ادامه افزود: این دستگاه ها مسئول در این مراسم موظف هستند فضاسازی تبلیغی و محیطی مناسب را با جلب مشارکت مردم و هیات های مذهبی در سطح شهرستان تهران فراهم سازند.
ناصربخت بیان کرد: بحث دیگر پذیرایی از زائران حرم امام(س) است که از اقصی نقاط کشور در روزهای 14 و 15 خرداد وارد مجموعه حرم امام(س) در شهرستان تهران می شوند. 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران اظهار کرد: برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم در 14 خرداد در حوزه سرزمینی تهران مسئولیت دیگر فرمانداری است که با همراهی و همگامی سایر مسئولان مجموعه حرم حضرت امام(س) و ستادهای کشوری برگزار کننده این مراسم آماده انجام وظیفه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /*