برترین های جایزه پژوهشی امام خمینی(س) معرفی شدند

محمود قرآن نویس رییس مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای واحد علوم و تحقیقات در سی و دومین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان برگزیده جایزه ویژه پژوهشی حضرت امام خمینی(س)، نشان طلا گرفت.

کد : 50360 | تاریخ : 31/02/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) برترین های جایزه ویژه پژوهشی امام خمینی(س) روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سی و دومین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند.

محمود قرآن نویس عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات که موفق به کسب نشان طلای این جایزه پژوهشی شد، از سال 1373 تاکنون به عنوان رئیس مرکز تحقیقات فیزیک پلاسمای واحد علوم و تحقیقات فعالیت می کند.

از جمله سوابق علمی و اجرایی وی می توان به کسب کرسی پژوهشی در گداخت هسته ای در ایران( از طرف نهاد ریاست جمهوری)، مشاور عالی در معاونت فناوری ریاست جمهوری در زمینه علوم و فنون هسته ای برای طرح های ملی، تالیف 270 مقاله «آی اس آی»، ارائه 72 مقاله علمی پژوهشی خارجی، 36 مقاله علمی پژوهشی داخلی، ارائه 76 مقاله در کنفرانس های داخلی، ارائه 420 مقاله در کنفرانس های بین المللی، تألیف و ترجمه 28 کتاب، ثبت سه اختراع بین المللی در آلمان و آمریکا، ثبت 12 اختراع داخلی، اجرای 30 طرح داخلی و 6 طرح بین المللی اجرا شده و در حال اجرا، راه اندازی 12 آزمایشگاه پیشرفته، کسب عنوان محقق نمونه در سال های 84، 88، 92 از طرف وزارت علوم، سخنران مدعو در 15 کنفرانس بین المللی و عضو هیأت تحریریه مجلات ISI معتبر خارجی اشاره کرد.

حسن علی زمانی نیز مدال نقره جایزه ویژه پژوهشی حضرت امام خمینی(س) را دریافت کرد.

وی اولین عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان محقق برجسته که از سال 2009 تا کنون مهندس برجسته در شاخه مهندسی بوده است. 

زمانی بیش از 110 مقاله در نمایه ISI به چاپ رسانده و و چهار سال متوالی پژوهشگر برتر کشور بوده است.

در این مراسم، مدال برنز جایزه ویژه پژوهشی حضرت امام خمینی(س) نیز به محسن گل پرور اهدا شد. 

وی دانشیار گروه روان شناسی صنعتی و سازمانی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) است که در سال 92 به عنوان یکی از 10 دانشمند برتر علوم انسانی در پایگاه جهانی ISC معرفی شده است. 

این استاد دانشگاه بیش از 200 مقاله علمی و پژوهشی در مجلات مختلف داخل و خارج به چاپ رسانده و در حوزه تحلیل آماری و اعتیاد 5 کتاب تالیف و ترجمه کرده است.

جایزه پژوهشی امام خمینی(س) قرار است از امسال به برگزیدگانی از اعضای هیات علمی دانشگاه اختصاص یابد که چهره های برگزیده پژوهشی ایران و جهان محسوب می شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /*