در آستانه بیست وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س)؛

فراخوان دومین جشنواره عکس و پوستر «دل دیده» منتشر شد

کد : 30160 | تاریخ : 03/02/1391

فراخوان دومین جشنواره عکس و پوستر «دل‌دیده» که همزمان با بیست‌وسومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش بخش اطلاع رسانی پرتال، این جشنواره که به همت ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود، اهدافی چون معرفی ابعاد معنوی و شخصیتی امام (ره)، نمایش جلوه‌های حضور علاقه‌مندان امام (ره) در مراسم‌های بزرگداشت ایشان، نمایش محبوبیت حضرت امام (ره) نزد مردم و تجلیل از هنرمندانی که در ترسیم سیمای حضرت امام(ره) به مردم نقش داشته‌اند را دنبال می‌کند.


موضوع این جشنواره، «سیمای امام» و «امام و مردم» است و در دو بخش عکس و پوستر برگزار خواهد شد.


شرکت در این جشنواره برای همه علاقمندان آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.


همچنین هر هنرمندی می‌تواند حداکثر 3 پوستر 50 در 70 سانتی‎متر را به دبیرخانه جشنواره ارایه کند.


در هر کدام از بخش‌های عکس و پوستر، نفر اول تندیس جشنواره، لوح افتخارو بیست میلیون ریال جایزه نقدی؛ نفر دوم تندیس جشنواره، لوح افتخارو پانزده میلیون ریال جایزه نقدی و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح افتخارو ده میلیون ریال جایزه نقدی را دریافت خواهد کرد.


بابت امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه هم به هر یک از آثار انتخاب شده مبلغ یک میلیون ریال پرداخت خواهد شد.


آثار برگزیده علاوه بر آنکه به صورت یک مجموعه چاپ و منتشر خواهد شد، بر روی پرتابل‌های سازمان زیباسازی به عنوان یک نمایشگاه شهری به وسعت تهران و همچنین گالری‌های خانه هنرمندان ایران به نمایش درخواهد آمد.


رسول صدرعاملی، امیرعلی جوادیان و مجید دوخته‌چی‌زاده، داوران بخش عکس دومین جشنواره «دل‌دیده» هستند و احمدرضا دالوند، علی وزیریان و مسعود نجابتی، آثار رسیده به بخش پوستر را داوری خواهند کرد.


آخرین مهلت ارسال آثار 20 اردیبهشت ماه ۱۳۹1 است و نیمه اول خرداد ماه 1391 در خانه هنرمندان ایران و پرتابل‌های شهری تهران، آثار برگزیده به نمایش درخواهند آمد.


تکمیل فرم شرکت در جشنواره و نیز بارگذاری عکس‌ها با حجم پایین، در وب‌سایت رسمی جشنواره به نشانی www.deldideh.com  امکان‌پذیر خواهد بود و تلفن 88912578 پاسخگوی سوالات احتمالی است.

انتهای پیام /*