حضرت امام خمینی(س) منادی بیداری اسلامی بود

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: امام خمینی(س) منادی وحدت و هم چنین بیداری اسلامی در دنیا به ویژه در میان کشورهای اسلامی بود.

کد : 50379 | تاریخ : 03/03/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) حجت الاسلام محرمعلی فراشی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(س) که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج تشکیل شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(س)  فرهنگی دینی و اسلامی در سراسرکشور احیا شد.

وی عنوان کرد: امام راحل یکی از اهداف و آرمان های نظام انقلاب اسلامی ایران، بیدار کردن تمام ملت های مظلوم و ستمدیده جهان و قیام آنها علیه حکومت های فاسد و بی دین جهان بیان کرده بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد وقوع بیداری اسلامی در تعداد زیادی از کشورهای اسلامی بودیم و این نشان از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران بر تمامی دنیاست.

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه حضرت امام خمینی(س) منادی توحید، آزادگی و بیدارگر بزرگ اسلامی بود، افزود: امروزه شناخت چنین شخصیت های والا مقامی که تاثیرگذاری جهانی داشته اند بر همگان لازم و ضروری است و در این راستا باید مراکز اموزشی و فرهنگی و دینی بیشترین اهتمام را داشته باشند.

حجت الاسلام فراشی بر برگزاری باشکوهتر مراسم های گرامیداشت یادوخاطره امام راحل تاکید کرد و گفت: امسال نیز هم چون سال های گذشته از سوی مرکز بزرگ اسلامی یک روحانی به همراه هر کاروان به مرقد امام اعزام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این جلسه گفت: خرداد ماه شاهد سالگرد و سالروزحوادث مختلف و ماندگار دفاع مقدس و ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران  هستیم لذا در این ماه باید مراسم ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی تاثیرگذاری برگزار شود.

حجت الاسلام رحیم جعفری با بیان اینکه حیات و هم ممات امام خمینی(س) بر امت مسلمان تاثیرگذار بوده وهست، افزود: در قالب برنامه های فرهنگی ودینی بایستی به زندگی  و آرمان ها و اهداف و وصایای امام(س) بیشتر پرداخته شود.

منبع: مهر

انتهای پیام /*