ادای احترام اقلیت های دینی به حضرت امام خمینی(س)

مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، گفت: در روز 12 خرداد، برنامه ادای احترام اقلیت های دینی به حضرت امام(س) در حرم مطهر برگزار می شود.

کد : 50382 | تاریخ : 04/03/1393

به گزارش پرتال امام خمبنب(س) محمدرضا موحدی مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در دومین جلسه این کمیته که در حضور نمایندگان اقلیت های آشوریان، کلیمیان، زرتشتیان و ارامنه برگزار شد، گفت: در روز 8 خرداد برنامه‌ای برای دیدار از خمین در نظر گرفته شده است که در خلال این برنامه، آقای سعیدیان شاعر کلیمیان شعرخوانی می کند و در این روز 4 تن از نمایندگان اقلیت های مذهبی نیز به سخنرانی می پردازند.

موحدی افزود: ما در دو سال قبل، برنامه بازدید از منزل امام راحل، حسینیه جماران و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حسن خمینی را داشتیم اما در سال گذشته و امسال، این برنامه را به بازدید از خمین تبدیل کردیم که یکی از دلایل این امر جذابیت های بازدید از محله قدیمی امام است.
وی در ادامه تشریح برنامه های این کمیته، گفت: همچنین در روز 12 خرداد که برنامه ادای احترام به حضرت امام(س) در حرم مطهر برگزار می شود، نماینده ارامنه به نیابت از سایر اقلیت ها دعا می خواند و پس از آن، نمایندگان اقلیت های آشوریان، کلیمیان، زرتشتیان چند دقیقه راجع به حضرت امام(س) صحبت می کنند و یکی از شعرای برجسته کلیمی به شعرخوانی می پردازد.
مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) در پایان تصریح کرد: امسال 15 دقیقه به زمان حضور در حرم مطهر اضافه کرده ایم که در این زمان، از مکان جلوس حضرت امام در بهشت زهرا بازدید می کنیم.

منبع: جماران

انتهای پیام /*