جماران میزبان زائران بیت امام(س) است

جماران به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آماده میزبانی زائرین بیت امام(س) و مهمانان خارجی است

کد : 50430 | تاریخ : 10/03/1393

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک با حضور در حسینیه جماران و جلسه هماهنگی با معاونین، مسئولین، مدیران وروسای ادارات شهرداری منطقه با بیان این مطلب، به برنامه ریزی دقیق فعالیت ها و انجام بازدید های میدانی جهت  اجرای هرچه بهتر و مناسب تربرنامه های فرهنگی وهنری با توجه به تقارن اعیاد شعبانیه و بیست و پنجمین بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) تاکید کرد.

یزدانی افزود:تهیه و توزیع بروشور با محتوای جایگاه والای حضرت امام خمینی(س) و طراحی و نصب اقلام تبلیغاتی در معابر، بزرگراه ها ،اختصاص بیلبورد و پرتابل های شهری به بیانات امام(س) ،پخش فیلم و ارائه خدمات صوتی و تصویری با استفاده از نمایشگرهای سطح منطقه در بیست و پنجمین مراسم بزرگداشت امام (س) از برنامه های اجرا شده است.

وی تصریح کرد: محورهای منطقه با اولویت بندی خیابان های شهید دکتر باهنر ،یاسر و جماران با استفاده از کتیبه ها و ریسه  پرچم ها آماده سازی  و 2 طاق نصرت نیز درابتدای خیابان حسنی کیا در ورودی خیابان یاسر و خیابان جماران نصب شده است.

شهردار منطقه یک ساماندهی معابر منتهی به جماران را با پخش 32 تن آسفالت جهت لکه گیری معابر ، مرمت و بازسازی پیاده روها و جداول را از دیگر اقدامات اجرا شده دانست.

وی افزود: مسیرهای ترافیکی نیز برای سهولت در تردد زائرین ساماندهی و عملیات خط کشی معابر، بلوک عابر پیاده، ایستگاه های اتوبوس ، تعویض تابلوها و علائم ترافیکی انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /*