افکار و دیدگاه های امام راحل در نمایشگاه کتاب مالزی

کتاب های مرتبط با افکار و دیدگاه های امام خمینی(س) در زمینه های مختلف روز شنبه در نمایشگاه کتاب موسسه بین المللی مطالعات اسلامی مالزی به علاقه مندان امام راحل معرفی کرد.

کد : 50437 | تاریخ : 10/03/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، در این نمایشگاه که در حاشیه نشست «چالش ها و مسائل جامعه مدنی و جوانان» در کوالالامپور برپا شد، کتاب هایی از دکتر علی شریعتی و جلال الدین رومی نیز عرضه شد.
کتاب «امام خمینی: زندگی، اندیشه و میراث» با مقدمه اقبال صدیقی و ویراستاری «عبدالرحمان کویا» و کتاب «جهاد اکبر» امام خمینی(س) ترجمه محمد لگنهاوسن و عظیم سرودلیر در این نمایشگاه د معرض دید شیفتگان امام(س) قرار گرفت. 
بخش اول کتاب «ˈامام خمینی: زندگی، اندیشه و میراث« در مورد زندگی، رهبری و تاثیر افکار امام راحل است و بخش دوم نیز به ابعاد روحانی و اندیشه حضرت امام(س) پرداخته است. 
امام خمینی(س) آثار گرانبهایی در دو بخش تالیفات وتقریرات از خود به یادگار گذاشتند که شرح دعای سحر، فروع علم اجمالی، جهاد اکبر یا مبارزه با نفس و شرح حدیث جنود عقل و جهل از جمله آثار امام(س) هستند.
بازدید کنندگان از این نمایشگاه کتاب در مالزی در آستانه بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) از آثار ارایه شده از امام راحل استقبال کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /*