تمهیدات پلیس راهور برای مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت : تمهیدات ویژه ای برای تردد خودروها در سالگرد ارتحال حضرت امام(س) پیش بینی شده است.

کد : 50455 | تاریخ : 11/03/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) سردار سرتیب مومنی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه هر ساله میلیون ها زائر برای تجدید پیمان با آرمانهای والای امام خمینی و مقام معظم رهبری به حرم مطهر امام راحل می آیند، افزود: هماهنگی های لازم برای زائران از مبداء حرکت تا مقصد و همچنین برای بازگشت آنان انجام شده است.
وی گفت: اتوبوس هایی که زائران را به حرم مطهر منتقل می کند حتما باید اتویوس های بین شهری مجاز و دارای معاینه فنی باشد و رانندگان باید دارای تست سلامت باشند.
سردار مومنی افزود: برای حفظ سلامت جان زائران ماموران به هیچ عنوان به اتوبوس هایی که نقص فنی داشته باشند اجازه تردد نخواهند داد و در صورت مشاهده از حرکت آن ها جلوگیری می شود. 
وی گفت: در حرم مطهر نیز پارکینگ هایی برای اتوبوس ها با نام استان آنها مشخص شده است و همچنین در هر اتوبوسی یک همیار و نماینده وجود دارد که هماهنگی های لازم را با پلیس انجام می دهند. 
سردار مومنی همچنین با اشاره به تعطیلات چند روز آینده و افزایش حجم تردد ها افزود:‌ در این ایام شاهد سفرهای زیارتی و برون شهری خواهیم بود که از مسافران می خواهیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. 
وی با اشاره به اینکه در این ایام حدود 40 هزار نیروی پلیس به صورت آماده باش در تمام جاده ها خواهند بود، افزود: در این مدت با هماهنگی انجام شده نیروهای اورژانس ، جمعیت هلال احمر، راهداری و امدادی حضور خواهند داشت. 


انتهای پیام /*