کتاب «مدیریت امام خمینی» در قم رونمایی شد

در آستانه 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، کتاب «مدیریت امام خمینی» در مراسمی در قم رونمایی شد.

کد : 50461 | تاریخ : 11/03/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، این مراسم روز یکشنبه در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه قم با حضور آیت الله محی الدین حائری شیرازی از اعضای خبرگان رهبری برگزار شد.
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم در این آیین گفت: امام راحل درس مدیریت نخوانده بود اما در امتحان بزرگ انقلاب اسلامی جامعه را مدیریت کردند.
حجت الاسلام حمید ملکی نیز در این مراسم  با اشاره به این که مدیریت امام خمینی تمام متخصصان عالم را شگفت زده کرده است، گفت: خداوند کسانی که اهل جهاد بوده و مدیریت جهادی داشته باشند را یاری می کند، لذا امام راحل نیز با مددالهی توانست انقلاب را به پیروزی برساند.
وی افزود: امروز باید مدیریت جهادی امام راحل مشی حرکتی ما در جامعه باشد و کتاب مدیریت امام خمینی می تواند به خوبی مردم را با آموزه های مدیریتی آن رهبر بزرگ آشنا کند.
این کتاب 439 صفحه ای توسط حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی از اساتید حوزه علمیه قم به رشته تحریر درآمده است.
نویسنده این کتاب در مقدمه آن آورده است: امام خمینی می تواند یکی از بهترین الگوهای مدیریت اسلامی و فقه الاداره باشد ، فردی که نظریه ولایت فقیه را احیا کرد و در اجرایی شدن آن سال ها تلاش و استقامت داشت. 
شیوه رهبری امام در بعد زمینه سازی انقلاب اسلامی،شیوه مدیریت امام خمینی(س) در مقطع پیروزی انقلاب اسلامی، شیوه مدیریت امام راحل در مرحله تثبیت انقلاب اسلامی و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی از جمله فصل های کتاب مذکور است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /*