میراث امام خمینی(س)، زندگی باعزت برای مسلمانان است

روزنامه نگار و نویسنده برجسته ترکیه، راه و روش زندگی با عزت را بزرگترین میراث حضرت امام خمینی(س) برای مسلمانان دانست.

کد : 50466 | تاریخ : 11/03/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) قاسم آلجان مدیر نشریه جعفری یول شیعیان ترکیه در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی(س) در گفت و گو با ایرنا گفت: فرزندان انقلاب با پیروی از آموزه های امام خمینی(س) روشنگر راه بشریت خواهند بود.

وی افزود: امام راحل دو میراث مهم برای جهان اسلام و بشریت به جا گذاشت، یکی از آن نشان دادن راه و روش زندگی با عزت و دومی عبادت و اطاعت خالصانه تنها برای خدا بود.

آلجان ادامه داد: امام خمینی(س) با جمله معروف «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» ترس مسلمانان از قدرت پوشالی آمریکا را ریخت و با جلب توجه مسلمانان به خطر رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه فرمود که اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد، اسرائیل را سیل خواهد برد. 

وی گفت: 35 سال پیش در شرایطی که جهان اسلام در زیر سلطه نظام طاغوتی غرب، آمریکا و صهیونیسم بود، خورشیدی طلوع و همه نظام های استبدادی را متزلزل کرد و آن خورشید، امام خمینی(س) از نوادگان حضرت پیامیر و امام حسین(ع) بود. 

این نویسنده برجسته ترکیه ای اضافه کرد: حضرت امام خمینی(س) اسلام ناب محمدی (ص) را مطرح کرد و پایه گذار انقلابی شد که الگویی مهم برای قرن های آینده است.

آلجان افزود: امام راحل به ما یاد داد که تنها با توسل به خدا، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) می توان به یک زندگی با عزت دست یافت. 

وی گفت: راه، روش و مکتب امام خمینی(س) نه تنها راهگشای عزت و افتخار جهان اسلام، بلکه امیدی برای همه مستضعفان و مظلومان تشنه عدالت در جهان شد.

نویسنده ترکیه ای افزود: دست آوردهای انقلاب اسلامی امروز نشانگر دیدگاه های درست و آینده نگری دقیق امام خمینی(س) است و مقاومت 35 ساله مردم ایران در مقابل استکبار موجب شد که جمهوری اسلامی ایران مستقل و سرافراز باشد.

انتهای پیام /*