تجدید میثاق کارکنان وزارت اطلاعات با آرمانهای حضرت امام خمینی(س)

قائم مقام، معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) به نمایندگی از طرف سربازان گمنام امام زمان(عج) حضور یافته و با اهداء گل و نثار فاتحه با آرمان های والای حضرت امام خمینی(س) و مقام معظم رهبر مدظله العالی تجدید عهد و پیمان کردند.

کد : 50562 | تاریخ : 24/03/1393

پنجشنبه 22 خرداد 93 در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) وزیر، قائم مقام،معاونین و مشاورین وزارت اطلاعات با  استقبال رسمی یادگار امام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) به نمایندگی از طرف سربازان گمنام امام زمان(عج) حضور یافته و با اهداء گل و نثار فاتحه با آرمان های والای حضرت امام خمینی(س) و مقام معظم رهبر مدظله العالی تجدید عهد و پیمان کردند.
به گزارش پرتال امام خمینی(س)، پس از برگزاری نماز جماعت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی طی بیاناتی ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) گفت: ما آمده ایم تا با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(س) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید عهد و پیمان نموده و اعلام داریم که با جان و دل این راه را طی خواهیم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علوی افزود: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بر مبنای ارزشهای الهی و بر اساس رهنمود های امام(س) و مقام معظم رهبری به عنوان یک تشکیلات ارزش محور و شرع محور شکل گرفت.
وزیر اطلاعات در ادامه گفت: امام خمینی(س) به ما یاد دادند تا توان خود را در مقابله با دشمنان قرار دهیم و مشاور  امین مسئولین باشیم. سعی ما بر این است که هزینه های تامین امنیت را به حداقل برسانیم. وزارت اطلاعات کم هزینه ترین سازمان اطلاعاتی در جهان است چرا که یک سازمان مردمی بوده و ما امروزه اطلاعات 70 میلیونی داریم همانگونه که در زمان امام خمینی(س) اطلاعات 36 میلیونی داشتیم. مردم با یک احساس دلبستگی به نظام،تعامل خوبی با دستگاه های اطلاعاتی دارند و داوطلبانه اطلاعات خود را در اختیار وزارت اطلاعات می گذارند. قدرت کاری وزارت اطلاعات سخت افزاری نیست و الحمدوالله امروزه نیروهای این وزارت از توان بالای علمی دانشگاهی و حوزی برخوردار هستند. تعداد قابل توجه ای از نیروهای ما علاوه بر داشتن توان و تجربه ی بسیار مفید فنی و تخصصی، دارای مدرک دکتری ، فوق لیسانس و درس خارج حوزه بوده و در مواجه با مشکلات امنیتی با راه کارهای علمی کار اطلاعاتی را پیش برده و به جای پرداختن به معلول ها توجه به علت ها در اولویت کاری قرار دارد.
دکتر علوی گفت: مجاهدت های خاموش و خالصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) منجر به یک احساس امنیت خوبی در بین مردم شده است.
وی گفت :طی این مدتی که من توفیق خدمت در این وزارت را داشتم چالش های امنیتی با کمترین هزینه مدیریت شده است. اقوام مختلف در کشور من جمله اعراب خوزستان، نظام را از خود دانسته و در حفظ امنیت کشور تلاش کرده و خود را در تامین امنیت شریک می دانند. احساس می کنم با ادامه این روند ضمن جلب رضایت حضرت ولی عصر(عج)، شادی روح امام(س) و لبخند رضایت مقام معظم رهبری دام ظله را پیش رو خواهیم داشت.

منبع: جماران

انتهای پیام /*