نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:اندیشه تابناک امام (ره) موجب بیداری ملتها وتزلزل نظام سلطه شده است

کد : 30190 | تاریخ : 11/02/1391

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اندیشه های تابناک امام خمینی (ره) و روشنگری های آن حضرت موجب بیداری ملت ها و تزلزل نظام سلطه و استکبار جهانی شده است.


 آیت الله ' قربانعلی دری نجف آبادی' عصر سه شنبه در نشست اعضای ستاد گرامیداشت  امام خمینی (ره) در استان مرکزی افزود: پیش بینی های امام راحل در زمینه های مختلف به صورت عینی محقق می شود.
وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) با صلابت و با قدرت از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع کرد و موجب احیا شدن ارزش های الهی، اسلامی، قرآنی و اهل بیت عصت و طهارت (ع) در جامعه شد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: شناخت اندیشه های آرمانی و الهی امام راحل مسیر عزت و سعادت کشور را تضمین می کند و رهبر معظم انقلاب اسلامی جامعه را با دقت و حساسیت در مسیر بنیانگذار جمهوری اسلامی هدایت می کنند.
آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: امام راحل اصل مترقی ولایت فقیه را در کشور و جهان احیا کرد و این مهم عامل سربلندی، عزت و اقتدار مسلمانان در جهان شد.
وی ادامه داد: همه باید قدردان ولایت فقیه و امام راحل بوده و با همه توان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به خصوص شعار تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنیم.
امام جمعه اراک اظهار کرد: امام خمینی (ره) همواره مدافع مظلوم بود و با همه توان در مقابل ابرقدرت ها و طاغوتیان ایستادگی کرد بنابراین رمز موفقیت مسلمانان برابر نظام سلطه تحقق اندیشه های ولایت فقیه است.
آیت الله دری نجف آبادی توضیح داد: ایام ارتحال ملکوتی امام راحل فرصت مناسبی برای شناخت افکار و اندیشه های آن حضرت به جامعه به خصوص برای نسل جوان است.
وی یادآور شد: قشرهای مختلف مردم با حضور در مراسم سوگواری آن حضرت و مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بلند امام راحل تجدید میثاق کرده و بر تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه این استان زادگاه امام راحل است بنابراین برنامه های ایام سالگرد ارتحال آن حضرت باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
ایت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: موج بیداری اسلامی، تشکیل هسته های مقاومت علیه صهیونسیم و استکبار جهانی در کشور های مختلف و شکست توطئه های دشمنان اسلام، همه به برکت هدایت و روشنگری های امام راحل حاصل شده بنابراین باید با حضور در مراسم سالگرد آن حضرت قدردانی خود را به نحو احسن به نمایش بگذاریم.
معاون امور عمرانی استانداری استانداری استان مرکزی نیز در ادامه این نشست گفت: دستگاه های اجرایی برای اعزام زائران این استان به مرقد مطهر امام راحل برنامه ریزی و اقدام کنند.
'هوشنگ بازوند' افزود: همچنین برای برگزاری مراسم باشکوه در شهرهای مختلف استان مرکزی به ویژه در اراک و خمین باید تمهیدات لازم انجام شود

انتهای پیام /*