روز قدس ابتکار امام خمینی(س) برای طرح جهانی مسئله فلسطین است

رهبر حزب «مجلس وحدت مسلمین» پاکستان گفت: دنیا باید به تلاش های امام خمینی(س) برای حمایت از مظلومان جهان به ویژه فلسطین احترام گذاشته و روز قدس را هر چه باشکوه تر برگزار کنند.

کد : 50769 | تاریخ : 02/05/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) «علامه راجا ناصر عباس جعفری» رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظهار داشت: امام خمینی(س) به مردم دنیا درباره مسئله فلسطین هشدار داده بود و جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز همبستگی با مردم فلسطین نام‌گذاری کرد.

وی افزود: مسلمانان دنیا هر سال با پیروی از این سنت در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با برپایی راهپیمایی از مردم فلسطین حمایت می‌کنند اما امسال راهپیمایی روز قدس با توجه به حمله رژیم صهیونیستی به غزه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مدت زیادی جنایات خود را علیه مردم فلسطین ادامه دهد زیرا مردم غزه همچنان در برابر این رژیم مقاومت می‌کنند و حتی اگر شده با سنگ پاسخ جنایات صیهونیست‌ها را می‌دهند.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس و آمریکا به خاطر پایمال کردن حقوق انسان‌ها در سراسر دنیا بدنام شده‌اند و مردم جهان به خوبی می‌دانند که «واشنگتن» از «تلاویو» پشتیبانی می‌کند.

علامه جعفری تأکید کرد: سکوت سازمان ملل در برابر جنایات صهیونیست‌ها این سازمان را نزد جهانیان بی‌اعتبار کرده است.

وی گفت: چرا کشورهای مسلمان طرفدار داعش و القاعده در برابر صیهونیست‌ها سکوت کرده‌اند و ایران تنها کشور مسلمانی است که به طور علنی از مردم فلسطین حمایت می‌کند.

رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین عنوان کرد: تعجب می‌کنم که چرا کشورهای اسلامی حتی حاضر نیستند جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و در ظاهر هم که شده از مردم فلسطین حمایت کنند.

وی اظهار داشت: مردم دنیا باید به تلاش‌های امام‌خمینی(س) برای حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم فلسطین احترام بگذارند زیرا ایشان مسئله فلسطین را در سطح جهانی مطرح و جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» نام گذاری کرد.

به گفته وی، بعد از حمله رژیم صهیونیستی به غزه مسلمانان باید روز قدس را هر چه باشکوه‌تر برگزار کنند و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام /*