عرضه ۳۰ نرم افزار مرتبط با آثار امام خمینی(س) در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب

مدیریت فناوری اطلاعات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با اشاره به عرضه 30 نرم افزار در ارتباط با آثار امام خمینی(س) گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در سال های آتی ضرورت زیادی دارد.

کد : 50871 | تاریخ : 02/06/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س)، سجاد قربان اوغلی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حضور موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در محل پارک گفت‌وگو اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از ضرورت و اهمیت ویژه‌ای برخودار است به طوری که لازم است در طی سال، چندین نوبت، شاهد برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باشیم.

مدیریت فناوری اطلاعات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) حضور مسئولان در این دوره از نمایشگاه را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار مثمر ثمر دانست.

وی ادامه داد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) چندین سال است که نرم‌افزارهای زیادی را در ارتباط با آثار امام خمینی(س) و همچنین آثار مورد ارتباط با رهبر معظم انقلاب تولید و عرضه می‌کند.

وی گفت‌:‌ 10 نرم‌افزار جدید در کنار گلچینی از نرم‌افزارها در این غرفه به شکل رایگان به مخاطبان عرضه می‌شود.

مدیریت فناوری اطلاعات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) خاطر نشان کرد: پرتال این موسسه به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو آثار امام خمینی(س) را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

انتهای پیام /*