مدیران اجرایی استان البرز با آرمان های امام(س) تجدید میثاق کردند

استاندار، فرمانداران و مدیران دستگاه های استان البرز همزمان با آغاز هفته دولت با حضور در مرقد امام راحل(س) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

کد : 50872 | تاریخ : 02/06/1393

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حاشیه تجدید میثاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان البرز با امام راحل(س) ضمن گرامیداشت یاد امام و فرزندانش و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و با اشاره به استاندار البرز ، اظهار کرد: امید است دوران مدیریت آقای طهایی برای البرز منشأ خیر وبرکت باشد.

وی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام(ص) در طول رسالت خود دشواری‌های زیادی را متحمل شدند افزود: اما این مشکلات برای ایشان مهم نبود بلکه ایستادگی پیروان بر اسلام مهم‌ترین دغدغه آن حضرت بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با اشاره به اینکه همین موضوع درباره امام خمینی(س) و پیروان آن حضرت وجود دارد، تصریح کرد: اگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اکنون در قید حیات بود به طور قطع از ما می خواست تا به مردم خدمت بیشتر کنیم.

وی افزود: امروز همه مسئولان و متولیان امر باید در حد توان و مسئولیت خود در مسیر خدمت به مردم رو به جلو گام بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با تأکید بر این که این مملکت شایسته عقب ماندگی نیست، اظهارکرد: مردم شریف استان البرز شایسته خدمات ارزنده و فراونی هستند.

سیدحمید طهایی استاندار البرز هم در این دیدار اظهار کرد: امروز توفیقی بود که در روز نخست هفته دولت مرقد مطهر امام راحل(س) را زیارت و با ایشان تجدید بیعتی داشته باشیم.

وی افزود: ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید از خط امام وشهدای دولت، شهیدان رجایی وباهنر که الگو و اسوه‌ای برای خدمت رسانی بودند، پیروی کنیم.

استاندار البرز با تأکید بر این که خود را مقید بر ادامه راه امام می دانیم، گفت: ان شاءالله با تأسی از ایشان بتوانیم در انجام وظیفه، بیش از پیش موفق عمل کنیم.

طهایی تصریح کرد: این در واقع بیعتی است که خدمتگزارن امام(س) برای ادامه راه ایشان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نیز خدمت‌رسانی به مردم در سایه مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام /*