استاندار اصفهان: بیش از هر زمان دیگر رجوع به آثار امام خمینی(س) مورد نیاز است

استاندار اصفهان گفت: در زمان حاضر با توجه به چالش های پیش رو، بیش از هر زمان دیگر نیاز به رجوع به آثار حضرت امام خمینی(س) احساس می شود و موسسه تنظیم و نشر آثار ایشان باید در این راه فعالانه بکوشد.

کد : 50936 | تاریخ : 18/06/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از ایرنا رسول زرگرپور در مراسم گرامیداشت 17 شهریور سالروز پاسخ حضرت امام خمینی(س) به نامه فرزندشان سید احمد که مبنای تشکیل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در سال 67 گردید، افزود: ایشان در زمان حیات خود بر تشکیل موسساتی همچون سپاه پاسداران، جهاد سازندگی، بسیج مستضعفین و همچنین روز جهانی قدس تاکید داشتند.
وی ادامه داد: لزوم تشکیل این موسسات در آن موقع بر همگان آشکار نبود و با گذشت زمان برکات آنها برای همه روشن شد.
استاندار اصفهان تاسیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در زمان حیات ایشان را نمونه ای بارز این ژرف نگری ها عنوان کرد و افزود: تشکیل این موسسه نشانگر اهمیت حراست، پاسداری و حفاظت از آثار و اندیشه های امام راحل است.
وی تاکید کرد: این موسسه باید پیشرو در تبلیغ و نشر آثار امام راحل باشد و این امر در زمانی که در جامعه و در بین نخبگان اختلاف نظرهایی پیش می آید ضرورت دو چندان خواهد یافت.
وی برای هرگونه کمک و حمایت از این موسسه اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: هر چیزی که یادآور افکار و اندیشه های امام خمینی(س) باشد برای ما عزیز و محترم است و از آن حمایت می کنیم.

انتهای پیام /*