آثار یادگار امام در غرفه انتشارات اطلاعات

کد : 30221 | تاریخ : 19/02/1391

سه عنوان اثر فاخر از مجموعه آثار حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در نمایشگاه کتاب امسال توسط انتشارات اطلاعات ارائه می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، کتاب نخست از این مجموعه، اثر فاخر "دلیل راه" است که برای اولین بار در سال  89 چاپ شده و یک سال بعد، زمستان 90 به چاپ دوم رسیده است.
این کتاب نقد و تلخیص کتاب "کشف الاسرار و  عدة الابرار" اثر مرحوم احمد بن محمد میبدی است که به قمیت 7500تومن به فروش می رسد. پیش از این، "دلیل راه" بصورت سلسله مقالات در روزنامه ها و همچنین سایت جماران منتشر شده است.
اثر دوم، مجموعه سه جلدی "فرهنگ جامع فرق اسلامی" است که در مدت یک سال، به چاپ سوم رسیده است. این کتاب گرانسنگ، در واقع، اصلاح، تکمیل و اضافاتی بر دستنوشته های مرحوم آیت الله سیدمهدی روحانی است، در سال 89 توسط دکتر حسن حبیبی در بنیاد ایرانشناسی رونمایی شد.
چاپ سوم این اثر که کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال 90 و برنده جوایز مختلف دیگری نیز شده است، هم کنون به قمیت 50هزار تومان در نمایشگاه کتاب به فروش می رسد.
"گوهر معنا" عنوان سومین کتاب یادگار امام است که در سال 90منتشر شده و به بررسی قاعده فقهی وضع الفاظ بر الواح معانی می پردازد. قیمت این کتاب شش هزار تومان می باشد.
گفتنی است، یادگار امام، علاوه بر تولیت موسسه و حرم مطهر امام، بصورت تمام وقت در حوزه علمیه، مشغول تحقیق و تدریس در سطوح عالی می باشد.

انتهای پیام /*