همایش تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(س) در کرمان آغاز بکار کرد

با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی همایش تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) در دانشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شد.

کد : 51095 | تاریخ : 29/07/1393

به گزارش پرتال امام خمینی به نقل از ایسنا، "محمدصادق بصیری" معاون دانشگاه شهید باهنر کرمان صبح امروز در همایش ملی تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(س) در دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به فلسفه برگزاری این همایش اظهار کرد: هرچه از انقلاب اسلامی می گذرد، نیاز به تبیین اندیشه هایی که موجب این نهضت عظیم شده، به ویژه برای نسل جوان بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: معاون فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان که برای عمق بخشیدن به کارهای فرهنگی در کنار امور ترویجی و تبلیغی اقدام به راه اندازی واحد مطالعات فرهنگی و اجتماعی کرده، برای اولین کار علمی و فرهنگی خود به سراغ بنیانگذار انقلاب رفته و با همراهی موسسه تنظیم و نشر آثار امام این همایش ترتیب داده شد.

بصیری تصریح کرد: در آغاز سال تحصیلی دانشگاهی هستیم و بیش از 14 هزار دانشجو و 600 عضو هیئت علمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان سال تحصیلی را آغاز کرده اند.

دبیر علمی همایش تبیین اندیشه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی(س) گفت: با اعلام فراخوان مقالات همایش، تعداد زیادی مقاله به دبیرخانه ارسال شد که در مرحله اول 68 مقاله که در چهارچوب علمی و مرتبط با موضوع همایش بود، مورد تائید واقع شده و بعد از داوری، 14 مقاله برای ارائه در همایش برگزیده شده است.

وی افزود: علاوه بر این تعداد 14 مقاله دیگر نیز توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام /*