برنامه های کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد بزرگداشت امام اعلام شد

کد : 30238 | تاریخ : 24/02/1391


سومین جلسه کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) برای هماهنگی های لازم برای برگزاری بیست و دومین سالگرد ارتحال امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگارستاد خبری بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این نشست، دکتر سید احمد حسینی دبیر کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان با اشاره به تاریخ تجدید میثاق فرهنگیان کشور با آرمان های امام (ره) ،گفت: 10 خرداد ماه روز میثاق دانش آموزان، جوانان،دانشگاهیان، فرهنگیان،مسئولان وزارت خانه ها و مسئولین آموزش و پرورش با آرمان های مقدس بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر خواهد بود .

وی در ادامه به تشریح برنامه های این کمیته پرداخت و اظهار داشت: برگزاری برنامه‌هایی با هدف بزرگداشت یاد و نام امام راحل و ترویج افکار و اندیشه های بنیان گذار انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، نمایشگاه کتاب در محیط های دانشگاهی و مدارس کل کشور،معرفی پایان نامه های برتردرارتباط با مقام بنیان گذار انقلاب اسلامی و انتشارویژه نامه های فرهنگی از سوی نهادهای مربوطه ازجمله برنامه های این کمیته است .

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این نشست گفت:براساس توافقات به عمل آمده هفته بزرگداشت بنیان گذارانقلاب از 6 تا 12 خرداد در مراکز دانشگاهی با عناوین امام خمینی(ره) و دانشگاه الگوی ایرانی – اسلامی ، امام خمینی(ره) ،تولید علم و زمینه ساز تولید ملی ، امام خمینی(ره) طلیه‌دار نهضت بیداری اسلامی ، امام خمینی(ره) و نگاه به آینده، امام خمینی(ره) و رسالت دانشگاهیان ، امام خمینی(ره) و جهاد علمی و شهادت ، امام خمینی(ره) و ولایت الهی و مهدویت برگزار می شود وی همچنین از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی،مسابقات کتابخوانی از وصایای امام خمینی (ره)،نمایشگاه عکس و کتاب از رهبر کبیر انقلاب خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین شمس در ادامه گفت: یکی دیگر از برنامه های این نهاد دعوت از 50 دانشجوی خارجی در حال تحصیل در ایران در واحد بین اللملی دانشگاه آزاد قزوین و حضور آنها در روز 14 خرداد در جایگاه ویژه است. نماینده وزارت علوم و تحقیقات نیز در این نشست از برگزاری همایش مدیران نشریات دانشجویی سراسر کشور در تاریخ 27 تا 29 اردیبهشت دراستان خبر قم داد.

انتهای پیام /*