اطلاعیه شماره یک روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

کد : 30255 | تاریخ : 26/02/1391

روابط عمومی ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) با صدور اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم دعوت کرد، برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های بزرگداشت  نظرات،‌پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


روزها می گذرد حادثه ها می آید

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم... 

بار هجرانی که نیمه های خرداد‌ دلد‌ادگان آن روح سفر کرده خدا بر دل خود می‌کشند، حدیثی است آشنا و حکایتی است غریب. خردادهای این نیم قرن هوای دیگری دارد، چه ۱۵ خردادش که حکایت خروش ملتی بود باورمند به ندای حق روح‌الله خمینی، و چه ۱۴ خردادش که روایت جوشش مردمانی است که ربع قرن یار و همراه رهبرشان بودند و ربع قرنی است داغدار وداع با آن عزیز سفرکرده.اکنون نیز بیست و سومین خردادی است که در هجران پیر جماران گرد هم می آییم و اندوه بی قراریمان را به شوق هم آغوشی با اندیشه های انسانی و اهوراییش در هم می آمیزیم. باز هم نیمه خرداد است و فرصتی برای تامل در آنچه که گذشت و آنچه که باید بگذرد. نیمه خرداد امسال بهانه ای است دیگر برای سیلان اندیشه ها در اقیانوس پهناور اندیشه های ملکوتی روح خدا. خادمان حرم امام مهربانی ها در ستاد مرکزی بزرگداشت آن یار سفر کرده، با گوش جان و دلی مملو از درد هجران، مشتاق دریافت  نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده اقشار مختلف مردم عزیز خصوصاً اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، علماء و روحانیت معزز، جمعیت‌ها و احزاب و همه وفاداران به راه اندیشه امام راحــل خواهند بود. باشد که در این زمانه پرخطر، زوائد انحراف را بزداییم به تیغ راستی و سالکانی باشیم در طی طریق پاکی.


آدرس: تهران، خیابان شهید دکتر باهنر، خیابان یاسر، کوچه شهید حسنی‌کیا، پلاک73، روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س).
تلفن روابط عمومی: 3-26119830تلفن کمیته اجرایی: 2281215-2281213
تلفن و نمابر کمیته فرهنگی: 22817773    پرتال امام خمینی:www. imam-khomeini.ir
روابط عمومی  ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

انتهای پیام /*