در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی

شریان اصلی منتهی به بهشت زهرا (س) پاکسازی شد

کد : 30273 | تاریخ : 27/02/1391

در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دیوارهای مسیر منتهی به بهشت زهرا(س) و بارگاه امام راحل(ره) از سوی شهرداری منطقه 20 پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از فارس، در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دیوارهای مسیر منتهی به بهشت زهرا(س) و بارگاه امام راحل(ره) از سوی شهرداری منطقه 20 پاکسازی شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در این ارتباط اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه جاده قم یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد منتهی به بهشت زهرا(س) و بارگاه امام راحل(ره) است، بنابراین از سوی اداره خدمات شهری و زیباسازی ناحیه شش دیوارهای مسیر جاده قم حد فاصل سه راه ترانسفور تا خیرآباد به متراژ تقریبی هزار و 500 مترمربع با استفاده از مواد پوشاننده پاکسازی شد.

یحیی رنجبران در ادامه به بهسازی معابر به منظور سهولت در تردد معلولان و جانبازان نیز اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد تسهیلات برای عبور و مرور معلولان و جانبازان نسبت به مناسب‌سازی دو محل در مقابل شرکت واحد اتوبوسرانی در سه راه تقی‌آباد اقدام شد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه فضاهای شهری و بهسازی بوستان‌ها؛ واکاری چمن، کاشت درخت و گل و ترمیم تجهیزات بدنسازی در بوستان نگار را از اقدامات اداره فضای سبز ناحیه شش عنوان کرد و افزود: در همین راستا نسبت به اجرای سنگفرش پیاده‌روی این بوستان در محله تقی‌آباد به متراژ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال اقدام شد.

انتهای پیام /*