توسط کمیته روابط عمومی ستاد بزرگداشت صورت گرفت

دعوت ازاصحاب رسانه برای حضور در مراسم بزرگداشت امام خمینی(س)

کد : 30290 | تاریخ : 30/02/1391

بر اساس اعلام کمیته روابط عمومی و ستاد خبری بزرگداشت امام خمینی،‌ خبرنگاران داخلی و خارجی برای صدور کارت، ‌باید مدارک مورد نیاز خود را از تاریخ 1 تا 4 خرداد  در این کمیته قرار دهند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران،‌ این کمیته اعلام کرد: تنها افرادی که کارت ورود به مراسم روز 14 خرداد را دریافت کرده باشند،‌ مجوز حضور و تهیه گزارش خبری و تصویری از این مراسم را خواهند داشت.

این اعلامیه همچنین می افزاید: کارت خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران داخلی و خارجی به منظور شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط این کمیته صادر خواهد شد.

 گفتنی است؛ از یکم تاچهارم خردادماه، خبرنگاران داخلی وخارجی برای صدور کارت ‌باید مدارک مورد نیاز خود را در اختیار این کمیته قرار دهند .

 بنابراین گزارش، کمیته خبری و روابط عمومی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) اعلام آمادگی کرده است که امکانات و خدمات لازم برای سایر خبرنگارانی که علاقمند به تهیه گزارش های مردمی از مراسم های مختلف ایام بیست و سومین سالگرد ارتحال  حضرت امام خمینی(س) هستند فراهم نماید.

 مدارک مورد نیاز برای صدور کارت اصحاب رسانه عبارتند از: معرفی نامه معتبر، دو قطعه عکس،‌تصویرکارت ملی مدارکی هستند که از سوی خبرنگاران، عکاسان و تصویر برداران  باید به این ستاد تحویل داده شود.

اصحاب محترم رسانه، برای تحویل مدارک اصحاب رسانه به آدرسِ خیابان شهیدباهنر، خیابان یاسر، کوچه شهیدحسنی کیا، پلاک 61 مراجعه و یا با شماره تلفن   3-26119830  و نمابر 26119833 ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام /*