همزمان با سالروز سوم خرداد صورت گرفت

تجدید میثاق فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل

کد : 30332 | تاریخ : 03/03/1391

جمعی از فرماندهان، کارکنان و پرسنل نیروهای مسلح با حضور در حرم رهبر فقید انقلاب، با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ستاد خبری بزرگداشت امام خمینی(س)، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از فرماندهان، کارکنان و پرسنل نیروهای مسلح با حضور در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی، با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با حضور امیر دریادار بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر دره‌باغی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر محمودی معاون اجرایی ارتش و سردار عابدی فرمانده دژبان سپاه برگزار شد، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه تمام پیروزی‌های دوران مقدس و نتایج مستمر انقلاب اسلامی  از وجود امام بزرگوار است به سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد افتخارملی و نماد ذلت و سرافکندگی دشمنان به ویژه صدام و حامیان آن در منطقه بود. عملیات خرمشهر خصوصیات و دلاوری های نیروهای مسلح ایران بود که با استواری و عظمت در برابر دشمنان ایستادگی نشان دادند.

جانشین فرمانده کل ارتش آزاد سازی خرمشهر را نماد و مصداق عینی تحقق وعده الهی دانست و گفت: در آن روزها وقایعی اتفاق افتاد که هر انسان قوی ای را می‌تواند به تسلیم وادار کند اما هر کاری که فرمانده‌های ما فکر می‌کردند نتیجه بخش و اثر گزار است انجام دادند و خداوند هم راه را برای‌شان باز می کرد  که منجر به به آزاد سازی خرمشهر شد.

انتهای پیام /*