در تجدید میثاق کارکنان کمیته امداد مطرح شد

ایران را با نام خمینی می شناسند

کد : 30336 | تاریخ : 03/03/1391

جمعی از کارکنان کمیته امداد استان تهران پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر رهبر فقید انقلاب ضمن نثار تاج گل با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.
به گزارش خبرنگار ستاد خبری بزرگداشت امام خمینی(س)، در این مراسم مدیر کل  کمیته امداد استان تهران  طی سخنانی با گرامیداشت یاد امام و فرزندان او به حضور کارکنان امیداد امداد در حرم مطهر اشاره کرد و گفت: ما با حضورمان اعلام کردیم همان اهداف و شعار هایی که امام بزرگوار در خصوص رسیدگی به محرومین و نیاز مندان اعلام کردند با همان اقتدار ادامه می‌دهیم تا بتوانیم راه امام عزیزمان را نه تنها در کشور اسلامی  بلکه در کشور های غیر اسلامی ادامه دهیم.
سبحانی ادامه داد: امام عزیز در وصیت نامه خود اعلام کردند که نباید در جمهوری اسلامی محروم وجود داشته باشد ما هم در کمیته امداد امام خمینی سعی کردیم که بتوانیم در استان تهران به این وصیت و کلام حضرت امام عمل کنیم و تا آنجا که در توان داریم از ارزش ها ی انقلاب  دفاع کنیم.
وی با اشاره به ساخت و ساز اطراف حرم امام گفت: ما از این که می‌بینیم حرم امام مشغول  ساخت و ساز است خوشحالیم، شاید مردم عزیز آن قسمت ها را که ساخته شده ملاحظه نکنند ولی من یکی- دوبار  از جای جای مختلف این حرم مطهر دیدن کردم  که از معماری بسیار زیبایی که در شان ایران اسلامی است برخوردار است زمانی که در حرم تمام این پرده ها کنار بزنند مردم می‌بینند که چه کار بزرگی در اینجا انجام شده است.
سبحانی در پایان با اشاره به فراگیری نام امام خمینی در سراسر جهان خاطرنشان کرد افزود: هرچقدر که  جلو تر میرویم اسم و نام امام را می‌بینیم امروز ایران را با نام امام  خمینی(ره) می شناسند و یاد می‌کنند.

انتهای پیام /*