همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی استان اصفهان با سازمان اسناد و کتابخانه ملی این استان

حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) استان اصفهان به اتفاق جمعی از مدیران این موسسه از سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان بازدید کرد.

کد : 52187 | تاریخ : 25/08/1393

به گزارش پرتال امام خمینی(س) به نقل از روابط عمومی نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اصفهان، در این بازدید که با حضور مهندس عیوض زاده مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان انجام گرفت، حجت الاسلام کمساری خواستار ارتباط هر چه بیشتر سازمان و موسسه در جهت ترویج افکار حضرت امام خمینی(س) شد و افزود: این دیدار می تواند زمینه ساز همکاری های مشترکی به منظور ترویج هر چه بیشتر اندیشه های امام شود.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری از بخش های مختلف ساختمان سازمان اسناد و کتابخانه ملی اصفهان از جمله کتابخانه، مخزن اسناد و محل مرمت اسناد بازدید کرد. در ادامه این بازدید مهندس عیوض زاده به تشریح بخش هایی از مشکلات این سازمان و نبود امکانات کافی و فضای مناسب جهت حفظ و نگهداری اسناد پرداخت.

رییس نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در اصفهان در پایان با تأکید بر لزوم آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با جایگاه و نقش سازمان اسناد و کتابخانه ملی تأکید کرد و افزود: این آشنایی منجر به توسعه هرچه بیشتر سازمان و برقراری ارتباط با دارندگان اسناد تاریخی و در نهایت بهره مندی پژوهشگران از اسناد این سازمان خواهد شد.

انتهای پیام /*