امدادرسانی 100 پرستار در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)

کد : 30351 | تاریخ : 06/03/1391

همزمان با برگزاری بیست و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) بیش از 100 پرستار در کمیته بهداشت و درمان به زائران حرم امام(ره) امدادرسانی می کنند.

به گزارش ستاد خبری بزرگداشت امام خمینی(س) به نقل از مهر، حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به در پیش بودن مراسم سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره) اظهار کرد: در این مراسم و در کمیته بهداشت و درمان 250 نفر از پرسنل و کادر درمان حضور دارند که 50 درصد آنان را پرستاران تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: البته هر کاروان از شهرستانهای مختلف را یک آمبولانس با یک کارشناس پرستاری یا پزشک همراهی می کند.
عباسی گفت: دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی نیز بیمارستانها و درمانگاههای سیاری دارند که پرستاران جزو کادر اصلی آن هستند.
 مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: همزمان با برگزاری مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) 60 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس،15 دستگاه موتورآمبولانس و 4 دستگاه موتور چهار چرخ حضور دارند تا در صورت نیاز خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را به نیازمندان ارائه کنند.
 وی با بیان اینکه آمبولانسهای اعزام شده از شهرستانها به همراه کاروانها نیز در عوارضی تهران - قم دپو می شوند تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود، ادامه داد: همچنین کمیته بهداشت و درمان ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در این مراسم یکسری درمانگاه سیار مستقر می کند و 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس با ظرفیت حمل 10 مصدوم نقش کلینیک سیار را بازی می کنند.

انتهای پیام /*