تشریح برنامه های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه برای بزرگداشت امام خمینی(س)

کد : 30354 | تاریخ : 07/03/1391

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: بزرگداشت سالگرد امام(س) در ارگانهای دولتی، مساجد و مصلاها با مدیریت ائمه جمعه برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا طباطبایی‌نسب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ستاد خبری بزرگداشت سالگرد امام (س) در مورد برنامه‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برای بزرگداشت امام خمینی(س)‌گفت:ائمه جمعه در سراسر کشور ستادهایی را برای بزرگداشت سالگرد امام(س) تشکیل دادند که برنامه های آنها در روزهای منتهی به سالگرد ارتحال امام برگزار می‌شود.
مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ایراد سخنرانی و بیان قسمت‌هایی از وصیت نامه امام خمینی (س) و مداحی را از برنامه‌های ائمه جمعه برای بزرگداشت امام در تهران و شهرستان‌ها اعلام کرد.
وی ادامه داد: قرار است در شهرستان‌ها قبل از تعطیلی ادارات در روز چهارشنبه و همچنین پنج‌شنبه برنامه‌هایی با مدیریت ائمه جمعه برگزار شود همچنین برنامه‌هایی برای عموم مردم نیز در مساجد و مصلاها تدارک دیده شده است.
طباطبایی نسب با بیان اینکه از سه هفته قبل از سالگرد امام(س) ائمه جمعه در نماز جمعه ‌پیرامون شخصیت امام صحبت کرده اند گفت: با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  برای اعزام سخنران‌ها به سراسر کشور نیز هماهنگ شده است.

انتهای پیام /*