مسئول عقیدتی- سیاسی نیروی زمینی ارتش مطرح کرد:

نقشی محوری امام خمینی(ره) در مدیریت جامعه بین الملل

کد : 30367 | تاریخ : 08/03/1391

مسئول عقیدتی- سیاسی نیروی زمینی ارتش بر این باور است که بنیان گذار جمهوری اسلامی نقشی محوری در مدیریت جامعه بین‌الملل داشتند.
به گزارش خبرنگار ستاد خبری بزرگداشت امام خمینی(س) جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور در حسینیه جماران یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند
 در این مراسم حجت‌الاسلام رضا پورمظفری مسئول عقیدتی- سیاسی نیروی زمینی ارتش طی سخنانی با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه که از آن به عنوان بیداری اسلامی نام برده می شود گفت:عصر بیداری اسلامی با تفکرات امام خمینی و مقام معظم رهبری در منطقه شکل گرفت.
وی با بیان اینکه امام‌خمینی نقشی محوری در مدیریت جامعه بین‌المللی داشتند به فضای حاکم بر مجموعه فرهنگی- هنری جماران اشاره کرد و گفت: فضای حاکم بر این مکان بسیار روحانی و معنوی است چنانچه که با روح آدمی ارتباط برقرار می‌کند.
 مسئول عقیدتی- سیاسی نیروی زمینی ارتش در ادامه به نمایشگاه عکس نگارخانه جماران اشاره کرد و اظهار داشت: در این نگارستان  عکس هایی از دوران جوانی، طلبگی و زمانیکه امام در قید حیات بودند به یادگار مانده است، در این فضا می‌توان شاهد ساده‌زیستی زندگی رهبر فقید انقلاب اسلامی بود.
 وی در ادامه گفت:ما اعتقاد داریم که روح حضرت امام همچنان در کنار ملت ایران حضور دارد و این کشور  را راهنمایی می‌کند.
 پورمظفری به حضور جوانان در این مجموعه اشاره کرد و اظهار داشت: اگر جوانها همراه با خانواده‌های خود برای بازدید از این مجموعه به این مکان بیایند می‌توانند از نزدیک با زندگی ساده امام(ره) آشنا شوند و آن را لمس کنند.
 وی در ادامه به ساده‌زیستی زندگی امام‌خمینی اشاره کرد و گفت: با دیدن عکسهایی که در این نگارخانه وجود دارد می‌توان زندگی ساده رهبر فقید انقلاب اسلامی را با شاهان قبل از انقلاب قیاس کرد. زندگی واقعی امام به عینه همان چیزی است که در عکسهای این مجموعه دیده می‌شود، در واقع این نگارستان نشان از زندگی واقعی حضرت امام دارد، زندگی که بر مبنای ایمان‌مداری بنا شده بود.

انتهای پیام /*