مجید انصاری:دفاع از مکتب امام راحل وظیفه اصلی ماست

کد : 30408 | تاریخ : 13/03/1391

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: دفاع از مکتب امام راحل وظیفه اصلی ماست.
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، پنج شنبه شب درمراسم ارتحال امام در مسجد جامع گلوگاه اظهار داشت: امام راحل بعنوان اسوه حسنه باید الگوی همه جانبه برای تمام جهانیان باشد.
وی افزود: بیداری اسلامی جهان نشات گرفته و  الهام گرفته از اندیشه های امام راحل است و الهام بخشی امام، خط مشی و اندیشه های بلند امام راحل باید بتواند جهان اسلام را از سیطره فکری و سیاسی غرب خارج کند اما غربی ها نمی خواهد  و شب و روز با صدها برنامه و شیوه های مختلف به دنبال شکستن قداست امام راحل و شکستن مدیریت ایشان و ایجاد شبهه  نسبت به اقدامات و تصمیمات و مکتب مردم سالار امام هستند.
وی گفت: متاسفانه  برخی از افراد منحرف داخل نیز با بهانه های مختلف ونگاه کاریکاتوری، بهانه بدست غربی ها می دهند اما مردم ما باید هوشیارباشند و بدانند دفاع از مکتب امام راحل وظیفه اصلی ماست.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بررسی زندگی امام راحل، سیره ودیدگاههای حضرت امام نشان می دهد که در تمام زندگی این مرد عارف و روحانی خداوند حاکم مطلق بوده است و خدا ترسی در تمام زندگی ایشان نمودار بوده است.
وی ادامه داد: ولایت فقیه دستاورد مهم انقلاب و مکتب امام راحل است که باید مورد توجه قرار گیرد و اندیشه های امام راحل بعنوان محور الهام بخشی و بیداری اسلامی در جهان متبلور شود.
حجت الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به اینکه کشور باید با متخصصین واندبشمندان اداره شود بیان داشت: قانون اساسی ما برگرفته از قرآن است وعملکرد امروز ما مستقیم از قرآن است و به پای امام باقر و امام صادق (ع)نوشته می شود و با این احوال یک جای جامعه ما می لنگد چرا که بعد از 34 سال انقلاب مثلا سیستم بانکی ما چنین وضعیتی دارد؟
 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خداو مردم را دو محور اصلی حرکت امام عنوان کرد و ادامه داد:  از نگاه فقهی امام، مردم در تعیین سرنوشت و به دست گرفتن زمام کشور حق داشتند و باید نگاه واقع بینانه به این امر صورت گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین انصاری افزود: دفاع از مکتب امام راحل و ولایت فقیه که دستاورد اندیشه امام راحل است جز در میدان عمل میسر نمی شود وباید وصایای امام نیز بعنوان چراغ روشن راه  در جامعه مورد توجه قرارگیرد و منشور عملی برای مجلس، دولت، قوه قضاییه، نیروهای مسلح، نیروهای حافظ امنیت و کل جامعه باشد.
وی اضافه کرد: قیام امام راحل باید با خط طلا بر فراز  ایران نوشته شود وبازنگری اساسی در روش اخلاق رسانه ای و تبلیغاتی، عرصه سیاست و مدیریت بردنیا صورت گیرد تا ضمن حفظ انقلاب که هدف اصلی است رضایتمندی امام راحل نیز فراهم شود.

انتهای پیام /*