شماره های جدید ماهنامه دوست برای خردسالان، کودکان و نوجوانان منتشر شد

شماره های جدید ماهنامه دوست برای سه رده های سنی خردسالان، کودکان و نوجوانان از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر شد.

کد : 53340 | تاریخ : 10/12/1393

شماره 547 ماهنامه فرهنگی - آموزشی دوست خردسالان ویژه اسفند 1393 در 36 صفحه منتشر شد. صاحب امتیاز سه ماهنامه دوست خردسالان، دوست کودکان و دوست نوجوانان، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) است.

آثار  دوست خردسالان، دوست کودکان و دوست نوجوانان به ترتیب با بهای 20000 ریال، 25000 ریال و 30000 ریال در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

از برخی عنوان هایی که در ماهنامه دوست خردسالان به چشم می خورد می توان به «من و پدربزرگ»، «سبزه من»، «هدیه نماز من» و «مثل ناخن های مامان» اشاره کرد. همچنین صفحه 25 این اثر فرهنگی، به چاپ نقاشی های ارسالی کودکان اختصاص پیدا کرده است.

مجله دوست کودکان در 64 صفحه منتشر و از بخش های مختلفی در 22 عنوان تشکیل شده است. از جمله عنوان های این ماهنامه می توان به دوست تو، همراه با امام، قول، داستان، گفت و گو، داستان ترجمه، می شود نگاهم کنی و خاطرات انقلاب تبعید اشاره کرد. در صفحه 49 این نشریه که با عنوان یک پیشنهاد خوشمزه طراحی شده است، شیوه تهیه سالاد شلغم به مخاطبان کودک آموزش داده شده است. از بخش های قابل توجه در این ماهنامه، صفحه 57 است که اشاره به مناسبت هایی چون سالروز درگذشت علامه علی اکبر دهخدا، ولادت ابن سینا، سالروز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی (ره) دارد.

ماهنامه فرهنگی ادبی دوست نوجوانان در 84 صفحه در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. در این ماهنامه عنوان هایی چون مهارت های زندگی، سلامت روانی چیست؟، پیشنهاد به خودم و نامه نوجوانان به امام خمینی (س) دیده می شود. همچنین در صفحه 82 این ماهنامه جدولی طراحی شده که نوجوانان را هر چه بیشتر به تفکر وا می دارد.

منبع: جماران

انتهای پیام /*