نمایشگاه کتاب فرصتی است تا نسل جوان با آثار امام و آثار درباره امام آشنا شوند

مسئول واحد خمین مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) گفت: نمایشگاه فرصت خوبی است تا نسل جوان با آثار امام و آثاری که در مورد امام است آشنا شوند، اما واقعیت قصه این است که امروزه جوانان به جای کتاب از ابزارهای اطلاع رسانی دیگری استفاده می کنند و آنچنان که باید و شاید با کتاب مأنوس نیستند. لذا باید فکری کرد.

کد : 53551 | تاریخ : 20/02/1394

به گزارش پرتال امام خمینی(س) حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد رضوی، مسئول واحد خمین مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س)، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: فعالیت نشر عروج و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) قابل تحسین است؛ مخصوصاً آثاری که امسال در نمایشگاه عرضه شده است.

مثلاً مجموعه پنجاه جلدی موسوعه حضرت امام (س) چیز جدیدی است و در یک نگاه، به کل نمایشگاه می ارزد. زیرا استحضار دارید که حضرت امام (س) دارای شخصیت ذوابعادی بودند و برای فقها، علما، ادبا و عرفا حرف داشتند. الحمدلله نمایشگاهی که مؤسسه برگزار کرده، بسیار غنی است و زحمات بسیاری برای آن کشیده شده است.

وی افزود: نمایشگاه فرصت خوبی است تا نسل جوان با آثار امام و آثاری که در مورد امام است آشنا شوند، اما واقعیت قصه این است که امروزه جوانان به جای کتاب از ابزارهای اطلاع رسانی دیگری استفاده می کنند و آنچنان که باید و شاید با کتاب مأنوس نیستند. لذا باید فکری کرد.

حجت الاسلام رضوی اظهار کرد: درصدد هستیم با ابزارهای جدید، فکر و نظر امام خمینی(س)، راه زندگی و شخصیت ایشان را به نسل جوان بشناسانیم. البته شخصیت مبارز امام (س) وجوه دیگر شخصیت ایشان را تحت الشعاع قرار داده است و ما در مؤسسه وظیفه داریم ابعاد دیگر شخصیتی ایشان را معرفی کنیم؛ لذا باید به سمت ابزارهای جدید حرکت کنیم و فرمایشات و اندیشه امام (س) را از این طریق به سمع و نظر جوانان برسانیم.

منبع: جماران

انتهای پیام /*