آشنایی با سیره عملی و نظری امام خمینی(س)

نشریه الکترونیکی قرآنی جهاد دانشگاهی لرستان راه اندازی می شود

رییس جهاد دانشگاهی واحد لرستان از راه اندازی مرکز امام و انقلاب با هدف آشنا کردن نسل جوان و دانشجویان با سیره عملی و نظری ایشان و بازخوانی اهداف انقلاب خبر داد

کد : 30762 | تاریخ : 18/05/1391

رییس جهاد دانشگاهی واحد لرستان از راه‌اندازی مرکز امام(س) و انقلاب در استان با هدف آشنا کردن نسل جوان و دانشجویان با سیره عملی و نظری امام خمینی(س) و بازخوانی اهداف انقلاب خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر «امین رحیمی‌کیا» در دیدار کارکنان جهاد دانشگاهی واحد استان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان به‌مناسبت گرامی‌داشت 16 مرداد با تبریک به‌مناسبت سالروز این نهاد در معرفی نشریه الکترونیکی قرآنی جهاد دانشگاهی لرستان افزود: این نشریه الکترونیکی در راستای اشاعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی راه‌اندازی می‌شود که آخرین اخبار و رویدادهای قرآنی استان را از طریق الکترونیکی به مدیران استان ارائه می‌دهد.

وی از فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان شاخص‌ترین کار فرهنگی در جهاد دانشگاهی نام برد و ادامه داد: هر اندیشه و برنامه فرهنگی در جهاد دانشگاهی باید با چتر حمایتی قرآن و سیره اهل‌ بیت(ع) شکل بگیرد و پس از آن گسترش یابد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد لرستان از راه‌اندازی مرکز امام و انقلاب با هدف آشنا کردن نسل جوان و دانشجویان با سیره عملی و نظری امام خمینی(س) و بازخوانی اهداف انقلاب خبر داد و گفت: در نظر است این مرکز انقلابی در دانشگاه لرستان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام /*