تشریح برنامه های معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در سال جاری

معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در نشست مشترک معاونان فرهنگی این مؤسسه که در نمایندگی اصفهان برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های معاونت متبوعش برای سال 94 خبر از برگزاری جشنواره فرهنگی «روح الله» در سطح ملی داد.

کد : 57097 | تاریخ : 13/05/1394

به گزارش پرتال امام خمینی (س) به نقل از جماران حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری گفت: امسال سال پر باری در فعالیت های فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) است.

معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با بیان اینکه کار کردن در حوزه اندیشه امام مایه مباهات است، تأکید کرد: هر کار فرهنگی و هنری که از سوی معاونت فرهنگی تهیه و موجب نشر بیش از پیش افکار و سیره امام خمینی (س) می گردد، باعث دلگرمی است.

وی گفت: امسال در طرح ها و برنامه های معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه فعالیت های گسترده ای صورت گرفته و برگزاری دو جشنواره ملی شعر و فیلم کوتاه در دستور کار قرار دارد.

کمساری با اشاره به پیش بینی پروژه های ماندگار و فاخر موسیقی با موضوع امام، تصریح کرد: در آینده نزدیک این پروژه ها در سطحی وسیع معرفی و به علاقمندان امام عرضه خواهد شد.

وی افزود: در حوزه ادبیات داستانی نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و در آینده نزدیک 8 رمان در زمینه حضرت امام، شخصیت و اندیشه ایشان منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) تأکید کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری «روح الله» که در بر گیرنده جشنواره های شعر یار و یادگار، جشنواره فیلم کوتاه آینه و آفتاب و جشنواره هنرهای تجسمی مهر است، تا پایان سال با هدف جذب مشارکت جدی تر شاعران، نویسندگان، فیلم سازان و هنرمندان رشته های تجسمی از سوی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) برپا می شود.

کمساری همچنین با اشاره به جوان اندیشی امام خمینی (س) خاطرنشان کرد: امام نسبت به جوانان نگاه ویژه ای داشتند و همواره در واسپاری امور به جوانان تأکید می کردند؛ لذا کارگروه جوانان معاونت فرهنگی و هنری در حال برنامه ریزی جهت برگزاری همایش ملی با نام «امام و جوانان» است.

در ادامه این نشست برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) توسط مدیران فرهنگی این مؤسسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران فرهنگی به ارائه پیشنهاد در اجرای مطلوب تر برنامه ها پرداختند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری رئیس نمایندگی اصفهان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) به ارائه گزارشی از روند فعالیت های مؤسسه در نمایندگی اصفهان پرداخت و گفت: نمایندگی اصفهان به عنوان بازوی اجرایی معاونت فرهنگی و هنری فعالیت های ارزشمندی در حوزه ادبیات و فرهنگ، هنرهای تجسمی، فیلم، فیلم نامه نویسی و آموزش های مجازی انجام داده است.

در این نشست مدیر عامل عروج فیلم نیز به ارائه گزارشی مبسوط از روند فعالیت های حوزه مربوطه پرداخت.

انتهای پیام /*