رئیس سازمان صلح جهانی:

توفیقات جهان اسلام مرهون اندیشه های امام خمینی(س) است

علی عابد علی رئیس سازمان صلح جهانی، در مصاحبه اختصاصی با پرتال امام خمینی(س) گفت امام خمینی(س) فقط به کشور ایران تعلق نداشته و یک چهره جهانی است.

کد : 30881 | تاریخ : 12/06/1391


رئیس سازمان صلح جهانی در حاشیه برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: بسیاری از موفقیتهای جامعه اسلامی مرهون افکار و اندیشه های امام خمینی(س) است.


علی عابد علی، در مصاحبه اختصاصی با پرتال امام خمینی(س) با بیان این مطلب افزود: امام خمینی(س) فقط به کشور ایران تعلق نداشته و یک چهره جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از موفقیت های جامعه اسلامی برگرفته از اندیشه های امام(س) است، گفت: افکار و اندیشه ها و بیانات ایشان فقط متعلق به دوره حیاتشان نیست و همواره در جامعه امروز تازه است و می توان از آن بهره جست.

رئیس سازمان صلح جهانی در ادامه ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری و میزبانی این اجلاس گفت: حضور مقامات ارشد جهان و بیش از یک هزار خبرنگار داخلی و خارجی برای پوشش این اجلاس، نشان مهم بودن نقش ایران و این اجلاس در منطقه است.

علی عابد علی در پایان خاطرنشان کرد: این حضور باشکوه مقامات و مدیریت خوب ایران در اجرای این اجلاس، نشان از آن دارد که آمریکا در منزوی کردن ایران موفق نبوده است و این حضور سران خودش پاسخ خوبی به برخی کشورهای غربی است.

 

انتهای پیام /*